معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور از وجود ۱۴۵هزار خبرنگار افتخاری در کشور خبر داد.
به گزارش طاهر آنلاین، فرشاد عالی امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در اولین همایش و گردهمایی خبرنگاران، اصحاب رسانه ، مدیران روابط عمومی نهادها، دستگاههای اجرایی و فعالان فضای مجازی که بهمناسبت “روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات ” و در راستای دومین کنگره شهدای مازندران با عنوان “مدار امید” که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: مقبولیت در انتقال پیام بسیار اهمیت دارد.
وی با بیان اینکه مدار امید فقط از خوبی گفتن نیست، افزود: سرمایه اجتماعی زمانی شکل میگیرد که میزان شناخت مخاطب از ما افزایش مییابد، باید بتوانید مخاطب خنثی را تبدیل به مشارکت کننده کنید.
عالی خاطرنشان کرد: مهم این است که بدانیم چقدر مخاطب از طرحها و برنامه های ما خبر دارند، که اگر خبردار شوند چه خیرینی که وارد کار امیدآفرینی نخواهند شد.
معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور تاکید کرد: یکی از محورهای عملیاتی ما الگوهاست و طرحهایی که باید گفته شود، کار روابط عمومی مثل جریان اروند است.
وی گفت: در جنگ غزه نوع تولید پیام باعث شد مخاطب تبدیل به مشارکت کننده شود، ما خبرنگاران رسانه اسلامی و روابط عمومیها وظیفه تولید تصویر گرم داریم.
عالی یادآور شد: قدرتی مثل قدرت بسیج برای مردمیسازی نداریم، همزمان باید این باشد که از طریق خبرنگاران افتخاری مردمیسازی تولید محتوا را در امر روابط عمومی رقم بزنیم.
معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور اعلام کرد: نام ۱۴۵هزار خبرنگار افتخاری در کشور ثبت شده است، امیدواریم با مشارکت موثرشان شاهد امیدآفرینی باشیم.