اخبار استان 23 مرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

همایش بزرگ روز خبرنگار و آئین اختتامیه جشنواره‌های رسانه‌ای سال بسیج و سپاه کربلا برگزار شد

همایش بزرگ روز خبرنگار و آئین اختتامیه جشنواره‌های رسانه‌ای سال بسیج و سپاه کربلا در سالن همایش بانک صادرات مرکز مازندران با تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، این همایش که باحضور پرشور اصحاب رسانه در بخش‌های مجازی و مکتوب استان همراه بود، سردار شریف معاون روابط عمومی و انتشارات و سخنگوی کل سپاه حضور یافت و اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در ایران و پایه‌گذاری آن برای مردم ما یک دستاورد منحصر به فرد بوده است.

وی با بیان اینکه هیچ چیز در دنیا زیباتر از استقلال و هیچ چیز بدتر از زیرسلطه بودن و تحقیر شدن نیست، افزو: ملت سرافزار ایران باید این استقلال و آزادی را پاس بدارد و پایه‌های نظام انقلاب اسلامی ایران را قدرت‌مند کند.

سردار شریف تاکید کرد: ما با دو راهبرد دشمن مواجه هستیم اولا اینکه دشمن برای نادیده گرفتن بحرانی نشان دادن و ایجاد یاس و ناامیدی برای ملت ما تلاش می‌کند و دیگری راهبرد ملت ماست که برای استحکام افتخارات و افق پیش رو با آن مواجه هستیم.

معاون روابط عمومی و انتشارات و سخنگوی کل سپاه خاطرنشان کرد: هوشمندی خبرنگاران ما به این است که ضمن انجام رسالت خود در دایره عملیات روانی دشمن واقع نشوند، ایجاد یاس و ناامیدی برای فرزندان این سرزمین راهبرد دشمن است.

این مسئول گفت: زمانی که کار خبری خبرنگاران صدای دشمن را دربیاورد نشان می‌دهد که کارتان را درست انجام داده‌اید؛ البته وضع در همه حوزه‌ها همین است.

وی بااشاره به مشکلاتی که خاندان پهلوی غارت‌گر پیش از اتقلاب ایجاد کرده بودند، گفت: اگر جوانان بدانند که انقلاب و نسل انقلاب چه کرده همه چیز را درک خواهند کرد، ما ۴۵ سال با انواع و اقسام توطئه‌های دشمن مبارزه کرده و امروز سرافرازیم.

سردار شریف تاکید کرد: دشمن مردم ایران را نشناخته است، مردم ما هوشمند بوده و خادم و خائن را خوب می‌شناسند، سیل عظیم جمعیت اربعین را ببینید، ما در همه حوزه‌ها محصول خوبی دراختیار داریم، ما پیشرفت‌ها و دستاوردهای زیادی در حوزه دفاعی، امنیتی و نظامی داریم‌.

*خبرنگاری که به‌عنوان خبرنگار بسیج است با صداقت کار می‌کند

همچنین حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی سپاه کربلا در مازندران اظهار کرد: خبرها با هم تفاوت دارند، خیلی از خبرگزاری‌ها مخصوصا کشورهای غربی به‌دنبال جذب مخاطب فراوان و راه‌اندازی کسب و کار هستند اما خبرنگاری که به‌عنوان خبرنگار بسیج است با صداقت کار می‌کند.

وی افزود: متاسفانه امروز باوجود جهاد تبیین خبرنگار حرف خوب نمی‌زنند و خوب نمی‌نویسند و ناامیدی ایجاد می‌کنند در حالی که تاکید مقام معظم رهبری بر امیدآفرینی است، به فرموده خدا اگر یک گمراه را هدایت کنید ثوابش بسیار بالاست.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم که باحضور خانواده شهید باغبانی از بابلسر همراه بود، اصحاب رسانه مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین زری طاهری به‌عنوان مدیرمسئول پایگاه خبری طاهرآنلاین در بخش جشنواره خدمت حائز کسب رتبه برتر شد و ضمن دریافت تندیس و لوح تقدیر، تجلیل شد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *