اخبار استان 25 مرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

نقش آفرینی‌های ارزنده بسیجی “حامد لزر غلامی” هرگز فراموش نخواهد شد

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: بسیجی حافظ امنیت "حامد لزر غلامی" جان خویش را در طبق اخلاص گذاشت، بدون تردید نقش آفرینی‌های ارزنده این بسیجی جوان حافظ امنیت در دفاع از آرمان و ارزش‌های اسلام و انقلاب هرگز فراموش نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، سردار سیاوش مسلمی به‌مناسبت عروج آسمانی و شهادت گونه بسیجی حافظ امنیت” حامد لزر غلامی” بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم؛ اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَیْهِ رَاجِعُوْنَ| خبر عروج آسمانی و شهادت گونه بسیجی حافظ امنیت” حامد لزر غلامی ” موجب تأثر و تألم اینجانب و مردم بسیجی مازندران بویژه مردم مومن تنکابن شد.

این بسیجی مخلص در راه خدمت به مردم و تامین و حفظ امنیت جامعه ، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشت. بدون تردید نقش آفرینی‌های ارزنده این بسیجی جوان حافظ امنیت در دفاع از آرمان و ارزش‌های اسلام و انقلاب هرگز فراموش نخواهد شد.

اینجانب این ضایعه‌ را به مردم ولایتمدار مازندران و بسیجیان با اخلاص، به ویژه خانواده معزز و تمامی بازماندگان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای روح بلندش، علو درجات و حشر با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان اجر صابران را مسئلت می‌کنم.

سرتیپ دوم پاسدار دکتر سیاوش مسلمی
فرمانده سپاه کربلا مازندران

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *