اجتماعی 25 مرداد 1403 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی مجمع عدالت‌خواهان شاهد مازندران

در این کارگاه که با حضور جامعه هدف “ فرزندان معزز شهید “ و دیگر اقشار جامعه تشکیل شد، بر لزوم یادگیری "مهارت خودآگاهی" تاکید گردید و قطعا کسب این مهارت گامی برای به‌ دست آوردن عزت نفس است.


به گزارش طاهر آنلاین، دکتر علی‌اصغر بهمنش افزود: سرکار خانم دکتر روح زاده در اولین کارگاه آموزشی این مجمع که عنوانش “مهارت خودآگاهی” بود، با اشاره به ویژگی‌های خودآگاهی ، اظهار کرد: خودآگاه و ناخودآگاه هر کدام موانع و مزایایی دارند .

همچنین در این کارگاه در خصوص درد و رنج هیجانی مطالبی مطرح و بیان شد : مهارت‌های خودآگاهی به دو دسته چیستی و چگونگی تبدیل می‌شوند ، مهارت‌های چیستی شامل مشاهده ، توصیف و مشارکت است .

در ادامه مدیرعامل سازمان مردم نهاد عدالت خواهان شاهد مازندران اذعان داشت: این روانشناس در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رفاه و ارتقای مهارت‌های اجتماعی همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی حاکمیت است ، عنوان کرد: همه برای رسیدن به زندگی خوب و سالم تلاش می‌کنند ، در مقابل عدم توجه به رفاه اجتماعی از سوی حاکمیت می‌تواند تنش زا باشد .

وی آموزش در عرصه مهارت اجتماعی را راهی برای افزایش بهره‌وری و کارآمدی در جامعه دانست و تاکید کرد : در این مسیر سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند بازوی مهمی در ارتقای دانش و مهارت اجتماعی برای حکمرانان جامعه باشند.

بهمنش ؛ هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را گامی در راستای گسترش رفاه اجتماعی دانست و تصریح کرد : با ارتقای مهارت‌های فردی و رفاه عمومی ؛ حس تعاون ، امنیت روانی و اجتماعی ، نو دوستی و تعلق خاطر نسبت به هم‌نوع گسترش یافته و موجب دوری از معضلات فرهنگی ، بزهکاری و چالش‌های اجتماعی خواهد شد.

گفتنی است: مجمع عدالت‌ خواهان شاهد مازندران ، برگزاری کلاس‌ و آموزش‌ها در جهت افزایش مهارت‌های رفتاری و اجتماعی در سطح جامعه به‌ خصوص مناطق کم‌برخوردار ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، انجام اردوهای جهادی ، برگزاری کلاس‌های آموزشی “مدیریت کسب و کار”، آموزش حقوق شهروندی ، برگزاری مراسم‌های مذهبی و برگزاری جلسات با محوریت جهاد تبیین ، از اهداف و برنامه های خود در آینده می داند .

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *