اخبار استان 18 مرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

منصورعلی زارعی؛ رئیس جمهور سفر خود به مازندران را خارج از نوبت برنامه‌ریزی کند

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست سفر خود و دولت به مازندران را خارج از نوبت برنامه ریزی نماید.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، منصورعلی زارعی با بیان اینکه امروز مازندران زیر ضربه شدیدی قرار گرفته است از رئیس جمهور خواست سفر خود و دولت به مازندران را خارج از نوبت برنامه ریزی نماید.

اظهار کرد: تولیدات برنج مرکبات و طیور مازندران بخاطر بی تدبیری مدیران استانی و دولت زیر ضربه قرار گرفته است!‌

زارعی افزود: دولت چرا فکری برای کمک به مازندرانی ها بخاطر صبوری در پذیرایی مستمر از جمعیت مسافر شناور و دو برابری جمعیت ساکن استان نمی کند؟

وی گفت: چرا اولتیماتوم ۶ ماهه رئیس جمهور برای بهره برداری از نیروگاه زباله سوز ساری به ۲۴ ماه کشیده شد؟

وی بیان داشت: چرا صدها هزار میلیارد تومان از املاک و ویلاهای غیر مولد دولت در ساری و میاندورود را برای کمک به توسعه بخش های مختلف استان بفروش نمی رسانید؟

نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چرا دستگاه های دولتی مازندران به آزادسازی زمین های مازاد خود برای تهیه مسکن جوانان اقدام نمی کنند و به این خاطر مازندران در رده آخر جدول قرار دارد؟

زارعی افزود: وزیر نیرو بخاطر اصرار بر انتقال غیرقانونی آب به استان همجوار از طریق سد فینسک ضمن نقض دستور رئیس جمهور، مسئول مستقیم خسارت به کشاورزان ساری و میاندورود است.

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: چرا دولت برای خشک شدن ۲۰ هزار هکتار از اراضی میانکاله اقدام موثری صورت نمی دهد؟

نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: جنابعالی (رئیس جمهور) و دولت باید فوری برای رسیدگی به وضع مازندران و بطور خاص ساری و میاندورود خارج از نوبت به مازندران سفر کنید!

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *