اقتصادی 18 تیر 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

مصلای ساری میزبان برگزاری رویداد فردخت در ماه محرم

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به برگزاری پیش‌رویداد "فردخت" در مصلای مرکز مازندران، از حضور ۲۵ تولیدکننده صنایع دستی، غذایی و پوشاک ایرانی اسلامی با هدف عرضه محصولاتشان خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین، سردار سیاوش مسلمی امروز دوشنبه ۱۸ تیر ماه در گفت‌گویی اظهار کرد: به‌مناسبت ایام شهادت و حزن و اندوه آل‌الله رونمایی از محصولات و تولیدات صنایع دستی و پوشاک ایرانی اسلامی که حاصل زحمات زنان بسیار خوب و ولایتمدار استان است در مصلای امام خمینی (ره) مرکز استان، رونمایی شد که در این مجموعه از نمایشگاه حدود ۲۵ تولیدکننده صنایع دستی، غذایی و پوشاک ایرانی اسلامی حضور دارند.

وی افزود: این نمایشگاه باعنوان “رویداد فردخت” برپا شده که در سراسر کشور به‌منظور حمایت از صنایع دستی و خانگی که حاصل دسترنج صنایع کوچک با حمایت بخش بسیج سازندگی و بسیج خواهران در حال اجراست.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: امروز پیش‌رویداد فردخت را با برگزاری نمایشگاه کوچکی از همه محصولات موجود در استان رقم خورد و امیدواریم پیش‌زمینه‌ای برای راه‌اندازی این رویداد در شهرستان‌های مختلف استان باشد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد در قالب نمایشگاه، اعلام کرد: این نمایشگاه با هدف کمک به بانوان تولیدکنندگان و هم عرضه پوشاکی که در بازار به راحتی قابل دسترس نیست برای خانواده‌های مذهبی و متدینین برگزار شد باشد که پوشاک ایرانی اسلامی رونق پیدا کند.

گفتنی است: این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۲۱ شب میزبان علاقه‌مندان است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *