اجتماعی 19 مهر 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
در مراسم تجلیل از کارکنان پست مازندران مطرح شد؛

مراسم تجلیل از کارکنان پست مازندران پس از دو سال وقفه کرونایی برگزار شد

مراسم تجلیل از کارکنان پست مازندران با حضور مدیرکل پست، مدیرکل فناوری و اطلاعات مازندران و با هدف تجلیل از کارکنان پست استان در رستوران حاج حسن ساری برگزار شد.

به گزارش طاهر آنلاین، مراسم تقدیر از کارکنان پست مازندران پس از دو سال وقفه کرونایی، با هدف قدردانی از کارکنان خدوم این نهاد خدمت‌رسان که در دوران شیوع بحرانی کرونا نقش موثری ایفا کردند با حضور مدیرکل پست، مدیرکل فناوری و اطلاعات مازندران و با هدف تجلیل از کارکنان پست استان در رستوران حاج حسن ساری برگزار شد.

محسن بخشی در آیین تجلیل از کارکنان پست مازندران، با بیان اینکه مازندران در همه زمینه‌ها میتواند سرآمد همه استان‌ها باشد، اظهار کرد: در دنیای امروز که پر از پیچ و خم مختلف است، به عبارتی یک دهکده جهانی است، استان مازندران نتوانسته آنطور که باید از ظرفیت‌های مختلف بهره بگیرد.

وی میزان سرانه پستی را نشانه سرافزاری یک کشور دانست و گفت: عدم خودباوری مردم نسبت به پست و خود کارکنان فعال در مجموعه موجب شده تا در سال ۱۴۰۰ میزان ترافیک پستی به ازای هر نفر در سال در ایران ۷/۱ و در مازندران ۶/۲ و در کشورهای توسعه یافته ۸۰۰ مرسوله به ازای هر نفر باشد.

بخشی با تاکید بر لزوم ترویج نگاه تعاملی بین کارکنان پست، عنوان کرد: این موضوع باید تبدیل به باور شود، در هفت ماهه گذشته پست مازندران در زمینه درآمدی از ۵ میلیارد تومان در ماه به دوبرابر رسید، زیربنای بخش تجزیه مبادلات مازندران با ۴۵۰ متر به بالای ۷۰۰ متر رسید.

مدیرکل پست مازندران با اشاره به برنامه‌های شاخص روز شنبه ۲۳ مهر ماه، یادآور شد: با حمایت کارکنان مجوز ساخت اداره پست پنج طبقه در میاندورود کسب شد که راه‌اندازی خواهد شد، همچنین راه‌اندازی دفتر پایانه‌های بین الملل، تجزیه مبادلات غرب مازندران از مرکز استان با هدف کاهش ۳۰ درصد از ترافیک کلنگ‌زنی خواهد شد.

این مسئول همچنین از کلنگ‌زنی ایجاد ۲۰۰ واحد مهمانسرا خبر داد و گفت: تاسیس تعاونی مسکن نیز از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد، توفیق در همه این برنامه‌ها مستلزم حمایت و تلاش کارکنان خدوم این سازمان است.

همچنین مدیرکل فناوری و اطلاعات مازندران با اشاره به اقدامات مهمی که در پست مازندران در حال انجام است گفت: عملکرد پست مازندران به پشتوانه فناوری با برنامه‌های هوشمندانه از حالت سنتی به پیشرفته تغییر کرد.

اسماعیل اعزی بحث تاسیس تعاونی مسکن کارکنان پست را اقدامی بسیار موثر دانست و تاکید کرد: اداره کل فناوری و اطلاعات استان برای همکاری همه جانبه با پست آمادگی‌های لازم را دارد.

گفتنی است؛در پایان این مراسم از کارکنان نمونه این نهاد خدمترسان ضمن اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *