اخبار استان 13 شهریور 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مازندران دبیر اولین عهدواره شهدای کانونی «ستارگان مسجد»

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران گفت:ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران دبيرخانه اولين عهدواره شهداي کانوني با عنوان «ستارگان مسجد» را به عهده دارد و در حال فعاليت مستمر براي اين عهدواره است.

به گزارش طاهر آنلاین، حجت الاسلام «محمد ترابیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران طی گفت‌گویی اظهار کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه تک تک افراد جامعه است و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به عهده داشتن دبیرخانه اولین عهدواره شهدای کانونی با عنوان «ستارگان مسجد» را افتخاری بزرگ می داند.

وی بیان کرد: نویسندگان، محققان و هنرمندان  خویش درباره شهدای کانون های فرهنگی هنری مساجد تولید و  به دبیرخانه اولین عهدواره شهدای کانونی با عنوان «ستارگان مسجد» در مازندران ارسال می کنند.

حجت الاسلام ترابیان ابراز کرد: از صاحبان این آثار در یادواره شهدای کانونی که با رای داوران برجسته کشوری به مرحله کشوری راه پیدا کردند در دی با حضور خانواده معظم و معزز  شهدا، مسئولین کشوری و بچه‌های مسجدی با اهدای جوائزی تقدیر می شود.

وی گفت: معرفت افزایی و شناخت بیشتر نسبت به شخصیت و ویژگی شهدا و ارزش زنده نگه داشتن یاد شهدا، نقش و جایگاه بانوان در پیدایش نسل شهادت طلب، ثبت و ضبط خاطرات خانواده و همرزمان شهدا، تکریم و قدردانی از صبر و گذشت خانواده معزز شهدا و شناخت و انتشار خصوصیات منحصربه فرد شهدا در زندگی از موضوعات و محورهای اولین عهدواره شهدای کانونی با عنوان «ستارگان مسجد» محسوب می شوند.

حجت الاسلام ترابیان، شناسایی و معرفی شهدای کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور به نسل جوان هم زمان با گام دوم انقلاب) اعم از شهدای سلامت، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای خدمت و …، ترویج آرمان شهادت در قالب های هنری ، فرهنگی، رسانه ای، -تاکید بر فرایند خلق و انتشارآثار فرهنگی هنری با موضوع ایثار و شهادت، تقویت روحیه شهادت طلبی در جامعه به ویژه بین هنرمندان و نسل جدید، تاکید بر نقش مساجد و کانون های فرهنگی هنری در افزایش بصیرت افزایی در نسل جوان را از اهداف اولین عهدواره شهدای کانونی با عنوان «ستارگان مسجد» برشمرد.

وی گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در عهدواره به نشانی https://bachehayemasjed.ir/setareganemasjed مراجعه کنند.

حجت الاسلام ترابیان تصریح کرد: ستاد یادواره شهدای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، نخستین عهدواره شهدای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با عنوان «ستارگان مسجد» با محوریت 64 شهید عضو کانون فرهنگی هنری مساجد را برگزار می کند.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *