اخبار استان 23 اردیبهشت 1403 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

قاطعیت، اخلاص و عدم وحشت شرط اساسی تبلیغ است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا شرط اساسی تبلیغ؛ قاطعیت، اخلاص، عدم وحشت از غیر خدا دانست.

به گزارش طاهر آنلاین، حجت الاسلام صمد بهرامی در اولین همایش و گردهمایی خبرنگاران، اصحاب رسانه ، مدیران روابط عمومی نهادها، دستگاه‌های اجرایی و فعالان فضای مجازی که به‌مناسبت “روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات ” و در راستای دومین کنگره شهدای مازندران با عنوان “مدار امید” که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: شرط اساسی تبلیغ؛ قاطعیت، اخلاص، عدم وحشت از غیر خدا دانست.

وی با تاکید بر لزوم یکسان بودن رفتار و گفتار، افزود: یک پیام‌رسان باید به تعهد به حقیقت توجه کند، در آیه ۱۳۵ سوره مبارکه نسا بر حقیقت و عدالت در گفتار تاکید شده است.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه در قرآن بر کسب آگاهی صحیح در هنگام انتشار خبر سفارش و توصیه شده است، تصریح کرد: از سخنان بیهوده و سرگرم‌کننده پرهیز کنید، یک خبرنگار پیام‌رسان باید از سخنان بیهوده پرهیز کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: لشکر ۲۵ کربلا پیروز، خط‌شکن و خط‌نگهدار است، از این ظرفیت باید استفاده کنیم.

گفتنی است: این برنامه با رونمایی از سایت رسمی دومین کنگره شهدای سرافراز استان مازندران و تجلیل از دست اندرکاران، خبرنگاران و مدیران رسانه‌های شاخص و برتر مازندران همراه است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *