اجتماعی 14 شهریور 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فرماندار ساری|اجازه بازگشت زباله به بخش چهاردانگه را نمی‌دهیم

فرماندار ساری ضمن تکذیب خبر بازگشت زباله ساری به بخش چهاردانگه، گفت: اصلا اجازه طرح این موضوع را به هیچ مسئول شهری و فردی نخواهم داد و تا زمانی که در فرمانداری ساری هستم، پای این سخنم خواهم ماند و اجازه چنین اتفاقی را نخواهم داد. ‎

به گزارش طاهر آنلاین،محمدعلی نوبخت فرماندار ساری در این رابطه با بیان اینکه به هیچ وجه چنین شایعه‌ای صحت ندارد افزود: بنده اکیداً خبر بازگشت زباله ساری به بخش چهاردانگه را تکذیب می‌کنم.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه نه تنها این خبر را تکذیب می‌کنم بلکه به هیچ‌وجه اجازه این کار را نیز نخواهیم داد خاطرنشان کرد: محکم و قاطعانه خبر بازگشت زباله به بخش چهاردانگه ساری را تکذیب می‌کنم.

فرماندار ساری، تاکید کرد: اصلا اجازه طرح این موضوع را به هیچ مسئول شهری و فردی نخواهم داد و تا زمانی که بنده به عنوان مسئول در سمت فرماندار ساری هستم، پای این سخنم تا جانم، خواهم ماند و اجازه چنین اتفاقی را نخواهم داد.

نوبخت، اعلام کرد: مردم پشتکوه به اندازه کافی، جور زباله ساری را سال‌های متمادی کشیده‌اند و اکنون مسئولان مدیریت و اکنون مسئولان مدیریت شهری در شهرداری و شورای شهر ساری باید تلاش کنند تا هرچه زودتر کارخانه زباله‌سوز ساری را افتتاح کنند.

وی اذعان کرد: شورا و شهرداری ساری، کارفرمای پروژه احداث زباله‌سوز مرکز استان هستند و باید تلاش و همت کنند تا در اسرع وقت این مطالبه روی زمین مانده مردم ساری، در اسرع وقت به اتمام برسد.

فرماندار ساری در پایان مطرح کرد: تا روز افتتاح کارخانه زباله‌سوز ساری، پسماند طبق روال گذشته، انتقال داده خواهد شد و به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی، اجازه بازگشت مجدد پسماند را به بخش چهاردانگه نخواهیم داد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *