اجتماعی 03 تیر 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فاز اول پروژه ساماندهی حریم نکارود افتتاح خواهد شد

شهردار نکا از افتتاح فاز اول پروژه ساماندهی حریم نکارود در چهاردهم تیر ماه، تکمیل پل شورا و پروژه ساماندهی مبادی ورودی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، موسی خلیلی شهردار نکا امروز یکشنبه سوم تیر ماه در نشست خبری شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر نکا با اصحاب رسانه، با اشاره به کسب نمره قابل قبول این شهرداری در بین ۶۳ شهرداری استان، اظهار کرد: پروژه‌های متعددی در نکا انجام شد که برای هر کدامشان ماه‌ها زمان و انرژی صرف شد.

وی افزود: یکی از اتفافات خوب ساماندهی مبادی‌های ورودی شهر بود، در بازدیدی توسط وزیر در سفر دور اول ریاست جمهوری به شهر نکا، برای ورودی شرقی تا مرداد ماه انتخاب پیمان‌کار را خواهیم داشت تا تونلی مستقیم به سمت بهشهر با زیرگذر و روگذر احداث شود که تامین اعتبار صورت گرفت.

*اظهار امیدواری برای تکمیل پروژه ساماندهی نکارود

خلیلی با اشاره به تصویب اعتبار ۱۰میلیارد تومان برای نقطه ترافیکی ورودی شمالی نکا، تصریح کرد: ساماندهی ورودی‌های شهر انجام شد، تکمیل پروژه گردشگری پارک قرمرض، ساماندهی جامع رودخانه بعد از ۲۳ سال آن هم پاشنه‌آشیل شهر نکا با تکمیل فاز یک و صرف اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی انجام شد.

شهردار نکا با بیان اینکه ما اهل شعار نبوده و نیستم هدفم رفع مشکلات مردم است، عنوان کرد: امروز با اعتبارات موجود تکمیل پروژه‌های بزرگی همچون ساماندهی رودخانه کار راحتی نخواهد بود، امیدوارم تکمیل این پروژه ادامه‌دار باشد البته نیاز به همت اصحاب رسانه دارد.

*پایان نهضت آسفالت تا شهریور ماه

وی با اشاره به اینکه نهضت آسفالت تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، گفت: هزار تن قیر دریافت کردیم که تمام کوچه‌های خاکی شهر آسفالته خواهند شد.

خلیلی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در حوزه جولان سگ‌های بلاصاحب از تشکیل کارگروه ویژه در این خصوص هر سه ماه یکبار در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: یک سری مشکلات در مواجهه با این حیوانات وجود دارد، بحث سگ‌های خانگی جداست، اما سگ‌های ولگرد به محدود مسکونی محلات شهر و روستا می‌رود.

شهردار نکا اضافه کرد: در حوزه روستا مسئولیت با بخشداران است، ما در حوزه حجمی در سطح شهر مدیریت سگ‌ها را به پیمان‌کار واگذار می‌کنیم، کمپ‌ها وظیفه نگهداری، عقیم‌سازی و واکسیناسیون و در نهایت آزادسازی را بر عهده دارند.

*جمع‌آوری ۵۰۰ قلاده سگ بلاصاحب

وی از جمع‌آوری ۵۰۰ قلاده سگ توسط شهرداری نکا خبر داد و ضمن اظهار تاسف از فوت کودک ناشی از گازگرفتگی سگ، یادآور شد: برای به حداقل رساندن تعداد این سگ‌ها تمام تلاشمان را خواهیم کرد به هیچ وجه تعدادشان صفر نخواهد شد، این اتفاق ممکن است برای همه ما رخ دهد و ناگزیریم، برای مابقی اقدامات خلا قانونی داریم، وحدت همگانی را می‌طلبد.

خلیلی با اشاره به برنامه‌های این شهرداری در سال جاری خاطرنشان کرد: تکمیل پل شورا، پروژه ساماندهی حریم نکارود با افتتاح آن در چهاردهم تیر ماه و تکمیل پروژه ساماندهی مبادی ورودی شهر را خواهیم داشت.

شهردار نکا گفت: برنامه ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بود و بنده هیچ پروژه‌ای را آغاز نکردم، اگر روزی از اینجا بروم هیچ پروژه‌ای را نیمه‌تمام نخواهم گذاشت مگر اینکه پروژه زمانبر باشد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *