اجتماعی 03 شهریور 1403 - 4 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

غرق شدن مادر باردار و دختر 10ساله در سواحل چالوس

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از فوت مادري30 ساله ودختر 10 ساله اش بر اثرغرق شدگي در سواحل چالوس خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از خبرنگار خبرگزاري پليس ، سرهنگ محسن سليماني با تشريح اين خبر بيان داشت : در ساعت 10 صبح چهارشنبه 31 مردادماه سال جاري طبق اعلام خبر به مرکز فوريتهاي پليس 110 مبني بر غرق شدن يک زن 30ساله و دختري 10 ساله بلافاصله ماموران کلانتري 11  چالوس در صحنه حاضر شدند.

وي افزود : ماموران در محل پس از تحقيقات مقدماتي پي بردند که اجساد اين 2 شهروند بر روي آب شناور بوده که توسط عوامل امدادي ، به ساحل انتقال داده شد.

سرهنگ سليماني با اشاره به پيدا کردن گوشي تلفن همراه و ديگر لوازم غرق شدگان در ساحل،تصريح کرد : تحقيقات بعدي ماموران حکايت از آن دارد،که اين زن  30 ساله به اتفاق دختر 10 ساله اش از مسافران اهل مشهد بوده که با اجاره منزلي بصورت موقت براي گردش و تفريح به چالوس آمده ، اما بدون توجه به علائم هشدار دهنده مبني بر عدم شنا در مناطق ممنوعه و نا آشنا بودن به فنون شنا در دريا غرق شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از شناسايي منزل اجاره اي خانواده غرق شدگان با کمک راننده آزانس خبر داد و تصريح کرد: تحقيقات بعدي بنابرنظر پزشکي قانوني زن 30ساله متوفي 7ماه باردار بوده و همسرش بدليل شدت ناراحتي و آسيب هاي روحي و رواني ناشي از اين حادثه حدود 11 و 30دقيقه شب همان روز از دنيا رفت.

سرهنگ سليماني در پايان خطاب به مردم وه موطنان عزيزي که به خطه شمال سفر مي کنند گفتک بشدت از شنا در منطقه ممنوعه بپرهيزند تا  شاهد چنين حوادثي نباشيم.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *