اجتماعی 20 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عملکرد جهادی بسیجیان مازندرانی به‌عنوان الگو در کشور در حال تکثیر است

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: مازندران در حوزه محرومیت‌زدایی فنی همیشه اول است، در حوزه اقتصاد مقاومتی همیشه اول تا سوم بوده است، همچنین عملکرد بسیجیان مازندران به‌عنوان الگوی استان‌های دیگر در حوزه جهادی در حال تکثیر است.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، سردار محمد زهرایی امروز در نشست خبری هفته بزرگداشت بسیج سازندگی و سومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی که در سالن جلسات فرماندهی سپاه کربلای مازندران برگزار شد، با بیان اینکه استان مازندران در حوزه جهادی محرومیت‌زدایی جزو استان‌های برتر در کشور است، اظهار کرد: فرایند ارزشیابی و اشراف در بسیج یک فرآیند مشخص و شفاف است.

وی افزود: مازندران در حوزه محرومیت‌زدایی فنی همیشه اول است، در حوزه اقتصاد مقاومتی همیشه اول تا سوم بوده است، همچنین مازندران به‌عنوان الگوی استان‌های دیگر در حال تکثیر است؛ دهکده اقتصاد مقاومتی در مازندران الان در هشت استان تکثیر شده است و حرکت این‌چنینی آغاز شده است.

سردار زهرایی با اشاره به پوشش بهنگام و به موقع رسانه مازندران ، عنوان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی یک و دو در سال گذشته برگزار شد، استقبال در رزمایش اول ۱۷هزار نفر بود در حالی که پیش بینی ما حضور ۱۰هزار نفر بود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری جهادگران در مرداد ماه و برپایی نمایشگاه شکوه هجرت گفت: در مرحله اول استان مازندران را به عنوان استانی که نمونه رزمایش جهادی آن روی آنتن برود را آغاز کردیم.

*اعلام آمادگی ۲۵۰۰ گروه جهادی برای حضور در سومین مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی

در ادامه سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران، ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری رزمایش،جهادگران فاطمی در مراحل یک تا سه، اظهار کرد: انصافا جهادگران مازندران در این عرصه خوش درخشیدند.

وی افزود: ۲هزار و ۵۰۰ گروه جهادی از مجموع ۵ هزار گروه جهادی ثبت شده در این مرحله از رزمایش در ۱۲ عرصه ترسیم شده اعلام آمادگی کردند.

سردار مسلمی همچنین اعلام کرد: بسیج سازندگی استان مازندران در حوزه عمرانی و سازندگی در سال ۱۴۰۱، با صرف اعتبار ۶۵۲ میلیارد تومانی توفیقات خوبی داشت که شامل افتتاح ۵۲۰ باب مسکن محرومین، در حوزه آسفالته کردن راه‌های روستایی، ساخت پل روستایی، لایروبی، مرمت و احداث آب‌بندان ها در بالادست، آبرسانی و غیره است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *