اخبار استان 06 خرداد 1403 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

طرح ناظر خودرویی پلیس زیر ذره‌بین سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران

چهارمین شورای قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در سال جاری، با حضور سرهنگ علی اکبر محسنی، رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان برگزار و درباره طرح ناظر خودرویی پلیس بحث شد.

به گزارش طاهر آنلاین، حجت الاسلام زارعی رئیس سازمان قضایی مازندران در ابتدا ضمن مهم شمردن گزارشات ماموران و افرادی که کاربر سامانه طرح ناظر می باشند، گفت :سازمان قضایی از این طرح که برای حفظ ارزشهای اسلامی است بصورت جدی وقانونی حمایت می کند وشهروندان بایدتابع قوانین ومقرات دراین خصوص باشند وشمانیز وظیفه دارید نیروهایتان را کامل توجیه بفرمایید و تا زمانیکه تخلفی را به چشم ندیدند، ثبت و درج نکنند که مطمئنا در صورت چنین اتفاقی سازمان قضایی راساً ورود نموده و با فرد خاطی برخورد قانونی خواهد نمود .

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تاکید کرد : چه بسا عدم دقت ناظرین در این ماموریت ها و ارسال پیامک اشتباه کشف حجاب خودرویی موجب بی اعتمادی مردم واختلافات درخانوادها می شود واین موضوع نه تنها برای فرد خاطی وسهل انگار در این دنیا مجازاتی به همراه دارد ، بلکه مجازات اخروی نیز خواهد داشت.

در ادامه رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان گزارشی مبسوط، در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح ناظرو عیون خودرویی، چگونگی آموزش پرسنل و تعداد افراد کابر، مسایلی را بیان داشت .

در انتها نیز قضات سازمان به صورت جداگانه به طرح مسایل حقوقی در این خصوص پرداخته و تذکرات لازمه برای رعایت حقوق شهروندی بیان شد.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *