اجتماعی 25 مرداد 1403 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

طرح جدید جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در ساری کلید خورد

عضو شورای شهر ساری از اجرای طرح جامع و جدیدی در این راستا توسط سازمان همیاری شهرداری ساری خبر داد و گفت: مشکل به‌وجود آمده در بحث بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری نیز در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، علی عاشقان عضو شورای شهر ساری در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری برگزار شد، ضمن تبریک هفته خبرنگار، تکدی‌گری را یکی از اغتشاشات بصری شهر ساری دانست و عنوان کرد: متاسفانه ارگان‌های مرتبط تمام قد پای کار نیامدند، شهرداری ساری گرم‌خانه‌ای را تعبیه کرده است.

عاشقان با اشاره به اینکه متاسفانه آنطور که در شان ساری است کار انجام نشده، گفت: توجه به راه‌اندازی شهر بازی‌‌ در پارک‌ها، ساماندهی روشنایی پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی، مناسب‌سازی‌ها ضرورت داشته و در دستور کار قرار دارد.

این عضو شورای شهر ساری با اشاره به وجود بیش از ۶هزار پرسنل در شهرداری ساری و دغدغه عظیمی که ایجاد کرده، عنوان کرد: بحث جمع‌آوری سگ‌‌های ولگرد در کنار فعال بودن سامانه ۱۳۷، طرح جدید ساماندهی سگ‌ها توسط سازمان همیاری‌ها نوشته شده که مقرر است از پایان شهریور ماه اجرا شود.

رئیس کمیسیون عمران شهرداری ساری با اشاره به وجود ۶هزار نیروی کار در این شهرداری که دغدغه‌هایی را ایجاد کرده است، گفت: پروژه پل کابلی ساری به انتها نرسیده و پیگیری برای تکمیل آن در حال انجام است.

وی یادآور شد: مشکل به‌وجود آمده در بحث بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری نیز در حال پیگیری است، کمیته نما برای هویت‌بخشی به فضای شهری در ساری تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است.

عاشقان با تاکید بر لزوم وفاق بین اعضای شورای شهر و شهرداری آن را لازمه توفیق در مدیریت شهری دانست و گفت: مطالبات آتش‌نشانان که در قالب اعتصاب مطرح شده بود توسط رئیس شورای شهر ساری پیگیری و مشکلاتشان حل خواهد شد.

این عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه من با برنامه آمدم، گفت: بنده حتی برای باغچه‌های موجود در فضاهای سبز شهر برنامه دارم، مهیا بودن شرایط برای انجام کار به دلایل و افراد مختلفی بستگی دارد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *