اجتماعی 27 تیر 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شورای اطلاع‌رسانی ورزش مازندران تشکیل شد

به گزارش طاهر آنلاین،علی رجبی، اطلاع‌رسانی را موضوع مهم هر سازمان و نهادی دانست و گفت: از نشست و صحبت با شما فعالان عرصه اطلاع‌رسانی درس‌های خوبی آموختیم و تلاش می‌کنیم که فاصله اداره‌کل ورزش و جوانان را با رسانه ها کمتر و چالش‌های حوزه رسانه را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه ورزش سرمایه اجتماعی است، افزود: همه ما باید تلاش کنیم که ورزش مازندران مسیر شتابان خود را پیگیری کند.

️مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه راه‌اندازی شورای اطلاع‌رسانی ورزش و جوانان مازندران می‌تواند بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های این حوزه را کاهش دهد، گفت: از همه پیشکسوتان، خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه‌ای ورزش دعوت می‌کنم با کمک به راه‌اندازی این شورا ما را در رسالت خبری و اطلاع‌رسانی همراهی کنند.

در ادامه حسین احمدی رئیس کمیته روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران که بعنوان عضو شورای اطلاع‌رسانی ورزش مازندران انتخاب شده است در این جلسه گفت: بکارگیری متخصصین رسانه و خبر در روابط عمومی هیات‌های ورزشی راهگشاست و این رویه از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان باید به یک الزام تبدیل شود.

وی تاکید کرد: هیات‌های ورزشی در شهرستان‌ها نیز ملزم به انتخاب اهالی رسانه بعنوان مسئول روابط عمومی شوند.

رئیس کمیته روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران ادامه داد: برای ارتقا اطلاع‌رسانی در ورزش، عملکرد هیات‌ها و ادارات ورزش باید مورد رصد و پایش قرار گرفته و نیروهای منفعل از بدنه اجـرایی منفک و نیروهای کارآمد جایگزین شوند.

احمدی با بیان اینکه امر آموزش حلقه مفقوده در بحث اطلاع‌رسانی است بر تربیت خبرنگاران ورزشی و تخصصی هر رشته تاکید کرد.

وی راه‌اندازی صفحات ورزشی در رسانه‌های مکتوب و مجازی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: حمایت اهالی خبر از سوی اداره‌کل ورزش باید بعنوان یک اولویت‌ دنبال شود.

گفتنی است: اجماع و همدلی اصحاب رسانه‌های ورزشی، سازماندهی و فعالیت روابط عمومی هیات‌های ورزشی، نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان‌ها، استمرار نشست‌های رسانه‌ای، آموزش، برنامه‌ریزی و آمادگی رسانه‌ای برای رویداد المپیک و پارالمپیک از محورهای نظرات و مطالبات فعالان رسانه‌های ورزشی در این نشست بود.
انتهای پیام/

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *