اخبار استان 18 مرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

شهید محسن حججی نمونه‌ای از جوان مومن و امیدوار به انقلاب در عصر حاضر است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با یاداوری ایام سالگرد عروج شهید حججی ، به ویژگی های اخلاقی این شهید در بیان نزدیکانش اشاره و گفت: شهید حججی نمونه ای از جوان مومن ، امیدوار به انقلاب در عصر حاضر است.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، حجت الاسلام شریف تبار طی گفتگویی با یاداوری ایام سالگرد عروج شهید حججی ، به ویژگی های اخلاقی این شهید در بیان نزدیکانش اشاره و گفت : اشتیاق این شهید به فعالیت های جهادی و تلاش های بی ریا و مخلصانه ی وی در کمک رسانی به محرومین و حضور دائمی در محافل و مجالس اهل بیت علیهم السلام به عنوان یک خادم ، از ویژگی‌های این شهید سعید بود.

وی با اشاره به توجه این شهید به نماز و انجام فرائض دینی ، تاکید کردمدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران : شهید حججی شخصیتی گمنام بود که به عنایت خداوند متعال چنان عزتی به وی عطا شد که نامش بر سر زبان دوست و دشمن افتاد و امروز خون این شهید عزیز در رگ های جوانان این سرزمین جاری است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه ، راه و روش این شهید را الگویی شایسته برای جوانان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: امروز ترویج سیره ی شهدا به عنوان یکی از موثرترین جریان برای نشر خوبیهاست که باید به آن توجه شود.

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه شهید حججی نمونه ای از جوان مومن و امیدوار به انقلاب درعصر حاضر است ، ادامه داد : ایمان این جوان و دیگر جوانان و شهدای مدافعان حرم به اسلام و به حقانیت انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه چنان محکم و استوار است که فرسنگها برای دفاع از اسلام ، ارزشهای انقلاب و شعائر دینی راه پیموده و جان خود را فدای مکتب اهل بیت علیهم السلام می کنند و در این راه ذره ای تردید به خود راه نمی دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ، ترویج فرهنگ شهادت را ادامه ی مکتب عاشورایی خواند و افزود : تاسی شهدا از سیدالشهدا و فرهنگ عاشورایی امام حسین علیه السلام ، همواره مایه افزایش امید، ایمان و مقاومت در مقابل یزیدیان است و شایسته است ، متولیان ، مسئولین و احاد جامعه نسبت به گسترش و توسعه این فرهنگ ناب تلاش کنند.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *