اخبار استان 11 دی 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

سیدمحمد میرعمادی مشاور مجمع مشورتی نظام مسائل کشور شد

دبیرکل مجمع نظام مسائل کشور طی حکمی سیدمحمد میرعمادی را به‌عنوان مشاور و دستیار ویژه در مجمع مشورتی نظام مسائل کشور منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، با حکمی از سوی حمزه صفربیگی دبیرکل مجمع نظام مسائل کشور سید محمد میرعمادی مشاور و دستیار ویژه در مجمع مشورتی نظام مسائل کشور شد.

مجمع مشورتی نظام مسائل کشور با هدف عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب و به منظور ناسایی ظرفیت‌ها و احصاء مشکلات کشور با تدبیر و نگاه برآمده از روحیه انقلابی تشکیل شد.

این مجمع در راستای ماموریت و اهداف نظارت‌های میدانی با استفاده از پتانسیل‌های مردمی در قالب کمیسیون های تخصصی در دستور کار قرار گرفته است و برای ارائه راهکار به جهت برون رفت از مشکلات موجود به سران قوا تحت نظارت مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

سید محمد میرعمادی ۳۳ساله اهل ساری است که مدیریت بسیج سازندگی حوزه حضرت ابوالفضل (ع)، مشاور فرهنگی هیئت والیبال مازندران، دبیر سیاسی هفته نامه پیام کشاورز، مشاور بخشدار شورای اسلامی بخش رودپی، مسئول دفتر حجت الاسلام شیخ سعیدالله بابایی در پژوهشگاه فقه نظام قم و مدیر برنامه وی در روابط بین الملل تقریب و مذاهب جهان اسلام را در کارنامه دارد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *