اخبار استان 05 خرداد 1403 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

رویداد فرهنگی هنری صعود و رونمایی از سایت آن در مازندران آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران از آغاز رویداد فرهنگی هنری مسجد در استان از ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری با تحت پوشش قرار دادن ۲هزار نفر و رونمایی از سایت آن در گام اول خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین، احسان آهنگر امروز شنبه پنجم خرداد ماه در نشست مطبوعاتی و آیین رونمایی از پوستر و سایت رویداد فرهنگی هنری صعود ، با اشاره به جزییاتی از اجرای این طرح در یک سال آینده، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح از ظرفیت‌های مسجدی استفاده خواهیم کرد، مشارکت با همه ظرفیته‌ای مردمی که در محله وجود دارد مسئله بعدی است و فقط قرار نیست که این کار توسط کانون فرهنگی هنری اتفاق بی‌افتد.

وی افزود: تاکیدمان این است که در کنار ظرفیت‌های موجود در محله پیاده‌سازی این عملیات مهم فرهنگی را داشته باشیم و نکته دیگر اینکه این طرح نگاه ایجابی به موضوعات فرهنگی دارد و یکی از رویکردهای آن افزایش نشاط اجتماعی در محلات است.

آهنگر تاکید کرد: باید ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و نظام مسائل محلات شناسایی شود، امروز برای تربیت نوجوانان عزیزمان مقدمه کار باید در محلات انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: در گام اول ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری جامعه هدف ما هستند و بناست که ۲هزار نفر را جامعه هدف خودمان قرار بدهیم تا شاهد یک رویداد جریان‌ساز شبکه‌ساز در استان باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی بلندمدت برای تحت پوشش قرار دادن هزار و ۲۰۰ کانون در رویداد فرهنگی و هنری مسجد، از پوستر سایت رونمایی کرد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *