اخبار استان 13 دی 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

رونمایی از تمثال مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی در شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان

همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از تمثال مبارک این شهید با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در ساختمان ستادی این شرکت رونمایی شد.

به گزارش طاهر آنلاین، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، موسوی تاکامی، مدیر عامل شرکت در این مراسم ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید عزیز همواره در خط ولایت بود و همواره در میدان عمل ارادت خود را نسبت به ولایت‌فقیه نشان داده بود.

وی با تأکید براین که مشی و مکتب شهید سلیمانی بهترین راه عبور از مشکلات امروز کشور است، افزود: همه مدیران و مسؤولان کشور امروز وظیفه دارند در همان مسیری که شهید سلیمانی حرکت می‌کرد گام بردارند.

موسوی تاکامی با بیان این که امروز مکتب و اندیشه شهید سلیمانی خط مقابله با دشمنان است، تصریح کرد: شهید سلیمانی شخصیتی است که تا ابد زنده است و ما باید با گرامی داشت یاد و خاطره این شهید ادامه‌دهنده راه و روش این شهید باشیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با اشاره به این که شهید سلیمانی با تفکر و اندیشه‌ای که داشتند مکتبی جهانی را پایه‌گذاری کردند، خاطرنشان کرد: امروز علیرغم این که شهید سلیمانی در میان ما نیست، اما نام و یاد او لرزه بر اندام دشمنان و بدخواهان دین و انقلاب می‌اندازد.

وی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ایجاد و تقویت جبهه مقاومت یکی از مهم ترین خدمات ماندگار شهید سلیمانی است، تصریح کرد: امروز به برکت مجاهدت‌های آن شهید عزیز جریان مقاومت در برابر مستکبران عالم شکل گرفته است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *