اخبار استان 06 اسفند 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رصد دقیق فعالیت‌های انتخاباتی در مازندران؛ انتخابات الکترونیکی نداریم

استاندار مازندران از رصد دقیق فعالیت‌های انتخاباتی با اخذ سیاستی مناسب خبر داد و گفت: در استان مازندران انتخابات الکترونیکی نداریم.

طاهر آنلاین_مهوش محمودی| سیدمحمود حسینی پور در جلسه هیات اجرایی و نظارت حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد، اظهار کرد: در این ایام انتخابات ما از نزدیک و میدانی روند اجرایی انتخابات را بررسی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در این حوزه انتخابیه جلسه ‌‌ای داشتیم، افزود: خوشبختانه همه اقدامات مقدماتی که باید برگزاری انتخابات انجام شود در این حوزه اجرا شد.

حسینی پور خاطرنشان کرد: فرمانداران این حوزه براساس روزشمار برنامه انتخابات را آماده کردند، طبق گزارشات رسیده حضور پرشور مردمی را شاهد خواهیم بود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: باتوجه به حضور پررنگ و معنادار مردم در آغاز فعالیت‌‌های تبلیغاتی نشان از بصیرت بالای آنان در این منطقه است.

وی گفت: توصیه ما به کاندیداها برای تبلیغات این است که در مقابل تندروی‌ها و حواشی انتخاباتی خودشان مدیریت کنند اجازه ندهند که این فضای شیرین با یک حادثه کوچک تلخ شود، البته مجموعه دستگاه های نظارتی در سطح استان همه ستادها را رصد می کنند اگر ببینیم افرادی دچار تخلف شدند حتما بلافاصله وارد عمل خواهیم شد.

حسینی پور از رصد دقیق فعالیت های انتخاباتی با اخذ سیاستی مناسب خبر داد و گفت: همه باید از این فضا حُسن استفاده را داشته باشند و اجازه ندهند که خللی در فضای تبلیغات ایجاد شود.

استاندار مازندران تاکید کرد: شان مردم ما این است که در فضای خود از کاندیدای خودشان حمایت کنند تا حماسه حضور مردم مازندران را به رخ دنیا بکشانیم و این استان بتواند پیش رو باشد، ما هم خدمت‌گزاری بیشتری خواهیم داشت.

وی در پایان بیان کرد: در استان مازندران انتخابات الکترونیکی نداریم این نوع انتخابات در حال حاضر به‌صورت آزمایشی برگزار خواهد شد.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *