اجتماعی 28 مهر 1403 - 3 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رشد ۲۹درصدی توليد انرژی در بلوک سيکل ترکيبی نيروگاه نکا

مدير امور بهره برداری نيروگاه سيکل ترکيبي شرکت مديريت توليد برق نکا گفت: در ۶ ماهه نخست امسال یک ميليارد و 552 ميليون و 918 هزار کيلووات ساعت انرژي خالص در مجموعه سيکل ترکيبي نيروگاه شهيدسليمي نکا توليد و به شبکه سراسری برق کشور تزريق شد.

به گزارش طاهر آنلاین، محمد قاسمی حاجی با اعلام اين خبر گفت: انرژي توليد شده در شش ماهه نخست امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 29 درصد رشد را نشان مي دهد.

وی با اشاره به تحقق 71 درصدی از پیشبینی تولید سالیانه در نیمه نخست امسال افزود: علي رغم وجود محدوديتها و چالشهاي توليد، با تلاش و مهارت و تخصص همکاران امور بهره برداري و تعميرات سيکل ترکيبي در انجام بهنگام مانورها و اجراي دقيق برنامه هاي تعميراتي، واحدهای بلوک سیکل ترکیبی در روزهای فصل تابستان و پيک مصرف بدون خروج و با آمادگي کامل در مدار توليد قرار داشت.

قاسمی حاجی ادامه داد: واحدهای گازی و بخار بلوک سیکل ترکیبی در شش ماهه گذشته مجموعا 35 روز طبق برنامه برای تعمیرات از مدار تولید خارج و در سایر روزها و نیز تمام فصل تابستان به طور کامل با سوخت گاز در مدار بوده است.

گفتنی است: بلوک سيکل ترکيبي نيروگاه شهيد سليمي نکا شامل دو واحد گازي به ظرفيت نامي هر يک 137.6 مگاوات و يک واحد بخار با ظرفيت نامي 160 مگاوات مي باشد.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *