اخبار استان 07 مرداد 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

رسانه‌ها به تسریع افتتاح پردیس سینمایی مرکز مازندران کمک کنند

رئیس حوزه هنری مازندران با بیان اینکه رسانه‌ها در افتتاح پردیس مرکز استان می‌توانند کمک کنند، خاطرنشان کرد: به‌دلیل تغییر پی در پی شهرداران این پروژه به تعویق افتاد.

به گزارش طاهر آنلاین، مهدی معصومی گرجی در گفت‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: حوزه هنری استان مازندران در کنار فعالیت‌های فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، عرصه سینماسازی و سینماداری را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: موسسه فرهنگی بهمن سبز حوزه هنری با حضور یک تیم کارشناس حرفه‌ای بعد از صدور بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و منویاتشان در عرصه مولدسازی، نهضت پردیس‌سازی در کل کشور توسط حوزه هنری آغاز شد.

معصومی گرجی با اشاره به جزییاتی از پروژه پردیس سینمایی در مازندران، خاطرنشان کرد: ما با نگاه به سینماهای رها شده پیگیری‌ها را در سال ۱۴۰۰ آغاز کردیم، در این راستا پردیس سینمایی نوشهر در مجتمع همافران در سال ۱۴۰۱ افتتاح کردیم، برای پردیس ساری با شهرداران قبلی تفاهم‌نامه منعقد شد و در حال پیگیری افتتاح بزرگترین پردیس منطقه شمال کشور هستیم.

رئیس حوزه هنری مازندران گفت: پردیس سینمایی مجتمعی با چندین سالن سینما با درنظر گرفتن همه ضائقه‌ها و با هدف اشتغالزایی است، طی کارشناسی به این نتیجه رسیدیم که سینما فرهنگ قابلیت تبدیل به پردیس را ندارد از این رو سینما ایران در ساری با تامین پارکینگ انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه پردیس ساری در مرحله صدور پروانه قرار دارد، عنوان کرد: این پردیس در هفت طبقه هفت سالن دارد، در واقع یک مرکز فرهنگی جامع است تا مردم فقط فیلم تماشا نکنند مباحث رفاهی نیز برای استفاده بهینه مهیا باشد.

معصومی گرجی یادآور شد: اگر پروژه به همین شکل پیش برود سه ساله به پایان می‌رسد، مولدسازی سینما فرهنگ نیز شکل گرفته است، از طرفی دست اندرکاران پروژه باید مازندرانی باشند.

رئیس حوزه هنری مازندران با بیان اینکه رسانه‌ها در افتتاح پردیس مرکز استان می‌توانند کمک کنند، خاطرنشان کرد: به‌دلیل تغییر پی در پی شهرداران این پروژه به تعویق افتاد.

وی با اشاره به توجه و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به سینما، عنوان کرد: در مازندران ۲۳ سینما داریم که چهار سینما دولتی بقیه خصوصی است، در ایام کرونا سینماها باز بود چون نگاهمان فرهنگی است، استفاده از سینما یک روز در هفته نیم‌بها بود الان به سه روز رسید، نگاهمان خدمت‌رسانی به مردم است.

معصومی گرجی با تاکید بر لزوم به‌روز بودن و رشد کشور، بیان کرد: میزان اعتبار برای تکمیل پروژه بزرگترین پردیس منطقه شمال ۱۵۰ میلیارد تومان براورد شده است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *