اجتماعی 23 دی 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

دستگیری سارقان در ساری از طلاجات تا کابل برق

رئيس پليس آگاهي استان مازندران از دستگيري سارقان طلاجات از کودکان، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین، سرهنگ کاراگاه علي قيصری طی گفت‌گویی اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با سارقان خشن و در پی وصول پرونده‌های سرقت از دختران خردسال در ساری، مراتب در دستور کار ويژه و عملياتی کارآگاهان پليس آگاهی مازندران قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی در همين راستا کارآگاهان پليس پس از اخذ دستور قضائی در چندين مرحله عمليات ضربتي و غافلگيرانه، سارقان اصلی که دو زن جوان بودند را در اقدامات گسترده علمی و فنی در مخفیگاهشان دستگير و به يگان دلالت دادند.

سرهنگ قيصری خاطرنشان کرد: در اين رابطه چهار متهم دستگير و سارقان طی اقدامات فنس به چهار فقره سرقت گوشواره و گردنبند از کودکان خردسال اقرار کردند که اموال مسروقه نيز کشف و پس از تشكيل پرونده‌ها جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

*دستگیری یک زن در حال سرقت کابل برق

جانشين انتظامی استان مازندران از دستگيري خانمی که در شهرستان ساری اقدام به سرقت سيم و کابل کرده بود، خبر داد.

سردار سيد موسی حسينی در گفت‌گو بیان کرد: پس از چند فقره سرقت سيم کابل تلفن و برق در سطح حوزه استحفاظی و پس از بررسی شيوه و شگرد و محل‌های وقوع سرقت مأموران پايگاه آگاهی ساری اقدام به گشت زنی نامحسوس در سطح حوزه کردند که در نهايت يک سارق خانم حين سرقت رويت و با اقدام به موقع مأموران دستگير شد.

وی تصريح کرد: در بازجویی‌های انجام شده سارق به ۳۰ فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی ساری اعتراف کرد.

سردار حسینی همچنین از کشف ۱۰۰ متر سيم کابل و ابزار و ادوات سرقت از سارق خبرداد و گفت: با تکميل پرونده متهم با دستور قضائي روانه زندان شد و تحقيقات در زمينه ساير سرقت‌های احتمالی کماکان ادامه دارد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *