اجتماعی 20 خرداد 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دستگيري کلاهبردار ارز ديجيتال در بهشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري فردي که اقدام به کلاهبرداري و فروش رمز ارز ديجيتال يکي از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “علي اکبر قلي پور” بيان داشت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني برفروش رمز ارز ديجيتال وي به ارزش يک ميليارد و 400 ميليون ريال توسط فردي ناشناس، بررسي موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر افزود: پس از اخذ اظهارات شاکي و با بررسي فني و شيوه شگردهاي خاص پليسي، متهم شناسايي و با هماهنگي قضايي دستگير شد .

وي تصريح کرد: در بازجوي هاي اوليه، متهم منکر هرگونه بزه ارتکابي مي شد اما پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع آوري شده از سوي کارشناسان پليس فتا، اعتراف کرد.

سرهنگ قلي پور ادامه داد: متهم در تحقيقات پليسي اظهار داشت با توجه به اينکه شاکي همکارم مي باشد، آشنايي با نصب برنامه در گوشي نداشته است از من خواست تا برنامه اي برايش نصب و ايجاد کاربري کنم و چون به رمز او دسترسي پيدا کردم، وسوسه شدم و از اين طريق اقدام به فروش رمز ارزهاي ايشان به مبلغ  يک ميليارد و 400 ميليون ريال کردم.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر با اشاره به تحويل متهم به مرجع قضايي از شهروندان خواست : رمز کيف پول و حساب خود را هيچگاه در اختيار کسي قرار ندهند . و پليس فتا به صورت شبانه روزي پاسخگو به شهروندان و کاربران به نشاني www.cyberpolice.gov.ir  مي باشد .

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *