اجتماعی 17 شهریور 1403 - 1 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

در چهارمین همایش ” قرض نیکو ” اولین کانون حامیان رونمایی خواهد شد

مدیر امور شعب قرض الحسنه امداد ولایت مازندران از برگزاری چهارمین همایش " قرض نیکو " در استان در روز ۱۸ شهریور ماه جاری و رونمایی از ایجاد اولین کانون حامیان "قرض نیکو" خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، احمد سعادت مدیر امور شعب قرض الحسنه امداد ولایت استان مازندران اظهار داشت: با حضور خیرین ، مسئولین استانی و مسئولین کشوری کمیته امداد ،چهارمین همایش ” قرض نیکو ” با محوریت الگوی مطلوب تجهیز منابع قرض الحسنه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی شهرستان فریدونکنار در روز یک شنبه ۱۸ شهریور ماه ساعت ۱۹ برگزار می گردد .

وی هدف از برگزاری این همایش را توسعه سنت نیکوی قرض الحسنه ،ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و تقدیر از خیرین نیک‌اندیش که همیشه پیشرو در کمک به نیازمندان بوده‌ و هستند بیان کرد.

مدیر امور شعب قرض الحسنه امداد ولایت مازندران بیان داشت: در این همایش خیرین برگزیده از ۲۳ اداره اجرایی کمیته امداد مازندران حضور دارند که از ۴۰ خیر برگزیده، ۳ اداره اجرایی و همچنین عوامل برنامه لذت لبخند که در ایام ماه مبارک رمضان پخش گردید تقدیر خواهد شد .

سعادت با اشاره به اینکه در این همایش قریب ۲۰۰ نفر از خیرین حضور خواهند داشت گفت: خیرین استان از ابتدای سالجاری تا کنون نزدیک به ۱۳۵ میلیارد ریال در قرض ماندگار و ۱۵۰ میلیارد ریال در حوزه سپرده گذاری فعالیت داشتند و این استان در چند سال متوالی رتبه برتر در حوزه قرض ماندگار را در کشور به خود اختصاص داده است .

وی خاطر نشان کرد: در این همایش رونمایی از ایجاد اولین کانون حامیان “قرض نیکو” انجام خواهد شد.

 

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *