اجتماعی 29 شهریور 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دانش آموزان پشرت سال تحصیلی را در مدرسه هوشمند آغاز خواهند کرد/ حذف مدرسه کانکسی

مدرسه ابتدايی حضرت فاطمه (س) به‌جای مدرسه کانکسی در روستای دوردست و محروم پشرت بخش چهاردانگه ساری افتتاح و به بهره‌داری رسید.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، این مدرسه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت و همراهی خیر محترم خانم موسوی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران تنها در طی ۱۰ ماه با ارزش ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ۱۱۹ متر مربع احداث شده است.

دانش آموزان این منطقه که تا سال قبل در کانکس درس می‌خواندند حالا با اقدام جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا ، سال تحصيلي جدید خود را در مدرسه‌ای نو و تازه ساخت آغاز خواهند کرد.

به گفته سردار سیاوش مسلمی در حاشیه مراسم افتتاحیه این مدرسه، در آستانه هفته دفاع مقدس، افتتاحیه مدرسه خیرساز مدرسه دو کلاسه در بخش چهاردانگه شهرستان ساری برگزار شد و لبخند شادی را بر لبان دانش اموزان این منطقه را مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اعلام کرد که با مسئولیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان و ظرفیت کمک‌های مردمی و اداره کل نوسازی مدارس استان این مدرسه باکیفیت با استانداردهای لازم و کلاس‌های هوشمند به بهره‌برداری رسید.

رضا سلیمان نژاد جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا نیز گفت که این مدرسه در روستای پشرت به مشارکت خیر محترم خانم موسوی با پرداخت ۶۵۰ میلیون تومان بهعنوان پیشران و مسئولان نوسازی مدارس با همین مبلغ تعهد و مشارکت سپاه کربلا ساخته شد حاصل کاری جمعی و مشارکتی بود دانش اموزان اینجا در یک کانکس درس میخواندند نیاز داشتیم سازه استانداری بسازیم.

به تاکید وی بخش هویتی و ماهیتی مدارس مهم است آمورش و پرورش باید تلاش کند و بحث پرورشی دانش آموزان را پیگیری کند، ما هم در قرارگاه محرومیت‌زدایی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در هر جایی که نیاز است وارد عمل شویم.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *