اخبار استان 27 اردیبهشت 1403 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قهرمانان مازندرانی به استقبال رییس جمهور رفتند

همزمان با دومین ورود رئیس جمهور به مازندران، قهرمانان ورزشی و ارزشی خوشامدگویی متفاوتی را رقم زدند، گویی قهرمان بودن این خطه را به رُخ کشیده و شهدا را با خود همراه کردند.

به گزارش طاهر آنلاین، رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه ساری مورد استقبال قهرمانان ورزشی و نمایندگان قهرمانان ارزشی استان مازندران قرار گرفت و مدت کوتاهی را درست پایین پله‌های هواپیما به ایراد سخنرانی پرداخت.

آیت الله رییسی که مقرر بود امروز پنجشنبه و فردا جمعه را مهمان مازندران باشد کمی قبل وارد ساری شد.

یوسف نوری استاندار جدیدالورود و آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و عضو خبرگان رهبری به پیشواز آیت الله رئیسی رفتند و عرض خوشامدگویی داشتند.

پهلوان حسن یزدانی جویباری و سپیده بانوی کشتی‌گیر قائمشهری این دو قهرمان در کنار مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر این قهرمان ارزشی و محمد رضا اسحاقی استاد موسیقی بومی محلی مازندران ورود آیت الله رئیسی را به فال نیک گرفته و با او خوش و بِش کردند.

این بار دومی است که رئیس جمهور دولت سیزدهم پا به دیار سرسبز علویان میگذارد، این بار دست پُرتر از قبل است، چرا که در سخنانش از احیای ۳۰۰ واحد تولیدی خبر داد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی مازندران را استانی پر از ظرفیت های گوناگون کشاورزی، صنعتی، دریایی، جنگلی و مهم‌تر مملو از نیروی کار متعهد و فعال دانست و تاکید کرد که پیگیر رفع مشکلات این استان بوده و هست.

وی همچنین تاکید کرده که در این سفر پیگیر اجرای مصوبات سفر قبلی خواهد بود اینکه آیا تسهیلات و بودجه‌های ارائه شده منجر به رفع مشکلات حوزه مسکن، اشتغال، تولید و غیره شده است یا خیر.

گفتنی است در حال حاضر سیل جمعیت در اطراف مصلای امام خمینی (ره) مرکز مازندران زیر باران الهی در انتظار ورود رئیس جمهور هستند تا طبق وعده در ساعت ۱۰ دیدار مردمی آیت الله رئیسی با مردم رقم بخورد.

ریاست جمهوری در سفر دو روزه به مازندران دیدار‌های مردمی، بازدید‌های میدانی، گفتگو‌های چهره‌به‌چهره و مردمی دارد و چند طرح با حضور ایشان افتتاح می‌شود./فارس

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *