اخبار استان 29 مهر 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

خشم دشمنان از خوش‌خدمتی نیروهای مسلح است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران گفت: خشم دشمن به معنای انجام وظیفه درست نیروهای مسلح است.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، یک دوره کلاس آگاه سازی حقوقی توسط حجت الاسلام محمد اسماعیل زارعی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در جمع کارکنان یگان امداد شهرستان ساری برگزار گردید.

زارعی سخنان خود با نام و یاد شهیدان لطفی پور لرستانی و زرقام پرست از کارکنان خدوم یگان امداد آغاز و افزود : با مطالعه به وصایای این شهدا متوجه خواهید شد که چطو ر مظلومانه زیستند و در حالی که حتی حافظ قرآن بودند ، به طرز مظلومانه توسط اشرار به شهادت رسیدند .

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ضمن اشاره به تهدیدات علیه نیروهای مسلح ، گفت : بعضا جسارت هایی در فضای مجازی و حقیقی علیه نیروهای مسلح مشاهده می گردد که نشان ازانتخاب راه درست شما در خدمت به مردم است که بی شک کلیه ی آحاد جامعه به داشتن چنین نیروهای مسلحی افتخار می نمایند .

این مسئول افزود : قوانین حقوقی و به خصوص در خصوص بکارگیری سلاح را همیشه مطالعه نمایید و همانند احکام نماز برایتان مهم و در بین الصلاتین همانند احکام ، توسط کارشناس حقوقی یک ماده از قانون را قرائت ، تا ملکه ی ذهنتان گردد .

زارعی ضمن اشاره به برخی از موضوعات پرونده ها گفت : مراقب فعالیت خود در فضای مجازی باشید و همانطور که میتواند با استفاده درست برای تبلیغ عملکرد مثبت نظام و خدمات نیروهای مسلح ، جهاد تبیینی صورت دهید ، به همان اندازه در صورت غفلت و عدم دقت استفاده از آن ، می تواند موجبات نابودی نه تنها فرد ، بلکه خانواده و جامعه خدوم نیروهای مسلح گردد .

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *