اخبار استان 12 شهریور 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خدمات‌رسانی موکب اوقاف مازندران در سامرا تداعی حرکت انقلابی لشکر ۲۵ کربلاست

فرمانده محور سامرا و بلد در موکب اوقاف مازندران گفت:خدمات‌رسانی موکب اوقاف مازندران در سامرا تداعی حرکت انقلابی لشکر۲۵ کربلاست.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از سامرا، سردار امین شریعتی فرمانده محور سامرا و بلد با حضور در موکب حضرت علی اصغر و امامزادگان علیهم السلام مازندران از روند خدمات‌رسانی به زائران حسینی بازدید کرد.

فرمانده محور سامرا و بلد در موکب اوقاف مازندران در توزیع غذا بین زائران حسینی مشارکت کرد.

سردار شریعتی در این بازدید، حضور در موکب امامزادگان استان مازندران و مشاهده شکوفایی و ایثار خادمان این موکب را توفیقی از جانب خدا دانست و گفت: از روزی که شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز درخواست کردند که مواکب به سامرا بیایند موکب امامزادگان استان مازندران پیشگام شد.

وی هدف از این حضور را رونق این خانه و این بیت شریف دانست و تاکید کرد: امروز نتیجه این چند سال حضور مواکب اوقاف، ورود سیل خروشان زائران عتبات عالیات به این منطقه است که می‌بینیم هرساله بر تعداد آن افزایش می‌یابد.

سردار شریعتی یادآور شد: امروز همه خادمین به‌خصوص خادمین موکب اوقاف مازندران محکم‌تر و استوارتر از قبل در عرصه خدمت‌رسانی به زائران حاضر شده و شبانه روز تلاش می‌کنند.

فرمانده محور سامرا و بلد تصریح کرد: به لطف خدا ۹۸ درصد از زائرانی که از ایران وارد عراق می‌شوند به سامرا آمده و پذیرایی می‌شوند.

شریعتی عنوان کرد: حضور انقلابی موکب اوقاف مازندران در سامرا تداعی‌کننده گوشه‌ای از اقدامان لشکر ۲۵ کربلا در گذشته است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *