اجتماعی 12 تیر 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

جويبارآخرين ايستگاه خودروي حامل مواد مخدر

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از توقيف يک خودروي پژو پارس با کشف 4 کيلوگرم مواد مخدر حشيش و دستگيري 2 سوداگر مرگ خبر داد. 

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از خبرگزاري پليس سرهنگ “عبداله اکبري “در  تشريح جزئيات اين خبر ، اظهار داشت : حسب خبر اعلامي از پليس مبارزه با مواد مخدر استان مبني بر ورود يک خودروي پژو پارس سفيد رنگ حامل مواد مخدر از نوع حشيش از سمت بابلسر به شهرستان جويبار ،ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان موضوع را با کنترل مسير به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود : ماموران با به کار بردن شگردهاي پليسي اقدام به شناسايي خودروي پژو پارس قاچاقچيان کرده و در اقدامي زيرکانه آن را توقيف در بازرسي از آن حدود 4 کيلو گرم مواد مخدر از نوع حشيش که به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بوده را کشف کردند.

سرهنگ اکبري ضمن بيان اينکه در اين ماموريت 2 قاچاقچي مواد مخدر دستگير شدند،ادامه داد:خودروي پژوپارس قاچاقچيان مواد مخدر به پارکينگ انتقال و  متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار، مقابله اثربخش با بلاي خانمان سوز اعتياد و مبارزه هدفمند با قاچاقچيان و سوداگران مرگ را مستلزم همت همگاني و احساس مسئوليت جمعي دانست و تصريح کرد: تلفن 110 پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در رابطه با فعاليت هاي مجرمانه قاچاقچيان و سوداگران مرگ است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *