اخبار استان 17 تیر 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جشنواره ملی “آب و رسانه” برگزار می‌شود

جشنواره ملی "آب و رسانه" در رشته‌های مختلف خبر، گزارش، یادداشت، تیتر، عکس و کاریکاتور برگزار می‌شود

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، شرکت در این جشنواره ملی برای عموم فعالان رسانه‌ای و شهروندان آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را که در بازه زمانی ۰۱/۰۱/۱۴۰۳ لغایت ۳۰/۰۶/۱۴۰۳ تولید و منتشر شده باشند، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

محورهای جشنواره شامل مدیریت و اصلاح الگوی مصرف با تأکید بر نقش بانوان خانه‌دار و دانش آموزان – حفاظت از منابع آبی و بازچرخانی آب در صنعت و محیط زیست – جهاد آبرسانی و نقش آن در محرومیت زدایی روستاها – جایگاه آب در توسعه محلی، منطقه‌ای و کشوری – ساماندهی فاضلاب شهری و روستایی و نقش آن در حفظ و ارتقای سلامت – تغییر اقلیم و ضرورت انطباق با کم‌آبی و ارتقای بهره‌وری – تامین آب شرب و چالش های آن برای آبرسانی به کلانشهرها و روستاهای کشور- آب در برنامه‌های توسعه کشور و جایگاه آن در برنامه هفتم توسعه و اقتصاد پساب و جایگزینی آن در بخش صنعت و کشاورزی است.

مهلت ارسال آثار حداکثر تا ۳۰ /۰۶ /۱۴۰۳ است و داوری آثار توسط اساتید مطرح کشوری در حوزه خبر، عکس و کاریکاتور انجام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره به پست الکترونیکی
abfa- resaneh @abfa-kurdistan.ir
ارسال نمایند مراسم اختتامیه جشنواره نیز مهرماه امسال با معرفی و تجلیل از نفرات برتر به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان برگزار خواهد شد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *