اخبار استان 20 مرداد 1403 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ثبت‌نام بیش از ۶۲هزار مازندرانی در اربعین قطعی شد

مدیرکل حج و زیارت مازندران تعداد کل ثبت نامی اربعین استان مازندران را حدود ۶۴هزار و ۵۹۷ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد ۶۲هزار و ۸۸۷ نفر با واریز وجه ثبت‌نام خود را قطعی کردند.

به گزارش طاهر آنلاین، عباس اسماعیلی چپی امروز در گفت‌گویی، با اشاره به جزییاتی آخرین وضعیت ثبت‌نام اربعین در مازندران، اظهار کرد: تا ساعت۱۳ روز شنبه ۲۰ مرداد ماه جاری آمار اطلاعات ثبت نام زائرین اربعین حسینی در سامانه سماح در کل کشور به یک میلیون و ۸۷۸هزار و ۵۹۰ نفر رسید.

وی تعداد کل ثبت نامی استان مازندران را حدود ۶۴هزار و ۵۹۷ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد ۶۲هزار و ۸۸۷ نفر با واریز وجه ثبت‌نام خود را قطعی کردند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: از مجموع آمار ثبت‌نامی‌های استان مازندران حدود ۴۰هزار و ۱۳۴ نفر مرد و ۲۴هزار و ۴۶۳ نفر زن هستند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران اعلام کرد: ۵۳هزار و ۳۵۳ نفر مرز مهران، ۷هزار و ۲۱۵نفر مرز خسروی، ۲هزار و ۷۲۶نفر مرز هوایی، ۶۹۳نفر مرز شلمچه، ۳۹۵نفر مرز چذابه، ۱۴۴ نفر مرز باشماق و ۶۴ نفر مرز تمرچین را انتخاب کردند.

این مسئول گفت: از مجموع زارین ثبت نام شده ۳۱هزار و ۷۰۶ نفر اتوبوس، ۲۸هزار و ۳۹ نفر خودروی شخصی، ۲هزار و ۷۲۶ نفر هواپیما، هزار و ۳۱۶نفر تاکسی، ۵۱۲ نفر قطار و ۲۹۸ نفر هم مینی‌بوس را به عنوان وسیله نقلیه سفر انتخاب کردند.

گفتنی است: ثبت نام سفر اربعین در سامانه به نشانی samah.haj.ir انجام می‌شود، سازمان حج و زیارت اقدام به تولید نرم‌افزار موبایلی به نام همیار اربعین سازمان حج و زیارت کرده که با دو سطح دسترسی زائرین و راهنمایان اربعین مورد استفاده قرار خواهد گرفت

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *