اخبار استان 10 شهریور 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تولیدی آرد طبرستان در ناحیه صنعتی شهدای گلوگاه افتتاح شد

همزمان با هفته دولت واحد شرکت تعاونی آرد طبرستان گلوگاه با حجم سرمایه گذاری 500 میلیارد ریال در ناحیه صنعتی شهدای گلوگاه‌ افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، یوسف نوری در این مراسم افتتاحیه گفت: باید تلاش کنیم تا زمینه سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان فراهم گردد چون گسترش سرمایه گذاری در این بخش، موجب رشد و شکوفایی اقتصادی می شود.

استاندار مازندران بیان داشت: اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهش تولید و بسترسازی لازم بمنظور تقویت صنعت، از اولویتهای دولت و مسئولین استان است.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در حاشیه این مراسم گفت: ناحیه صنعتی‌ شهدای گلوگاه به دلیل شرایط خاص اقلیمی و منطقه ای، از نواحی صنعتی مزیت دار استان است که با دارا بودن 39 هکتار وسعت، تعداد 47 واحد تولیدی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال بیش از ۱۰۰۰ نفر در این ناحیه صنعتی مشغول فعالیت می باشند.

یوسف نژاد تصریح کرد: شرکت تعاونی آرد طبرستان گلوگاه تولیدکننده آرد گندم و جو در زمینی با مساحت 6200مترمربع، با حجم سرمایه گذاری 500 میلیارد ریال و بکارگیری تعداد 60 نفر، در ناحیه صنعتی گلوگاه به بهره برداری رسید.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *