اخبار استان 10 خرداد 1403 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تقدیر استانداری مازندران از مدیر کل تبلیغات اسلامی استان

در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت ، استانداری مازندران با اهدای تندیس و لوح از مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تقدیر کرد.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی مازندران ، با توجه به کسب رتبه برتر اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دستگاه های اجرایی در خصوص مسئله جوانی جمعیت ، استانداری مازندران از حجت الاسلام شریف تبار تقدیر به عمل آورد .

در بخشی از این لوح آمده است : بی گمان نجات کشور از آینده هولناک سالمندی جمعیت و تعالی و پویایی ایران اسلامی مرهون زحمات دلسوزانه فعالان حوزه جوانی جمعیت بوده و قدرشناسی از تلاش های صورت گرفته برای اجرای سیاست های کلی جمعیت ، حمایت از ساحت ارزشمند خانواده و فرهنگ سازی در راستای ازدواج و فرزند آوری وظیفه هر یک از آحاد جامعه است.

در ادامه آمده است : این لوح سپاس به پاس قدردانی از اقدامات شما که تمام تلاش خود را برای انجام مطلوب برنامه جوانی جمعیت بکار گرفته اید و کسب رتبه برتر استان مازندران در بخش دستگاه اجرایی را به خود اختصاص داده اید تقدیم می گردد.

خاطر نشان می گردد : برگزاری دوره های آموزشی مهارت های زندگی قرآنی ، تبلیغات در عرصه جوانی جمعیت ، نشست های تبیینی ویژه افراد تاثیرگزار ، تجلیل از فعالان عرصه جوانی جمعیت و .. از جمله فعالیت های این اداره کل در بحث جوانی جمعیت بوده است .

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *