اخبار استان 07 آذر 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تفکر بسیجی حلال مشکلات است

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران با بیان اینکه هر کجا تفکر بسیجی حاکم باشد مشکلی وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران، حجت الاسلام زارعی در جمع کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران به‌مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: تفکر بسیجی تفکر جهادی است و تا زمانی که این تفکر بر جامعه حاکم باشد همه مشکلات برطرف می‌‌شود.

وی ضمن تقدیر از بسیجیان پایگاه مقاومت محلات و فرماندهان و فرمانده سپاه کربلا حاضر در این جلسه، افزود: این عزیزان همیشه در میدان هستند، سازمان قضایی نیروهای مسلح هم این افتخار را دارد که با تفکر بسیجی پیش ببرد و کمک کار نیروهای مسلح باشد.

حجت الاسلام زارعی تاکید کرد: هدفمان این است که مانع کار نشویم و در پیشبرد اهداف نیروهای مسلح کمک کنیم مگر جایی که مشکل قانونی وجود دارد،

*بزرگترین راه مقابله با استکبار خدمت به مردم است

سردار سیاوش مسلمی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، عرض تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: قطعا مشکلات و معضلاتی وجود دارد که بدون بهره‌گیری از ظرفیت سازمان قضایی نیروهای مسلح ممکن نیست.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در طرح محله محور، احصای نظام مسائل با رهبری امام جماعت و ظرفیت خیرین توسط بسیجیان محله صورت می‌گیرد و نقش سپاه حمایت است، عنوان کرد: سپاه با همکاری بسیج مستضعفین بحث آب‌رسانی به مناطق محروم را در مازندران دنبال کرد؛ ۱۹ کلان پروژه آب در استان داریم که از سال ۱۳۸۹ آغاز اما به دلایلی زمین خورده بود که نیاز به ۷۶ مخزن بتنی آب در مناطق بالادست محروم داشتیم که از ظرفیت قرار گاه محله محور و خود مردم استفاده و تا جایی که امروز مشکل آب ۱۸۰ روستا از ۲۰۰ روستای هدف برطرف شد.

این مسئول گفت: در اسفند ماه ۱۳۹۸ با شیوع ویروس کرونا، سپاه در بحث ضدعفونی معابر و اماکن با حضور اولیه ۵۰۰ نفر کار را استارت زد، این نیروها بسیجی بدون حقوق و دستمزد بودند که عجیب بود، برخی از ما ها جنس بسیج را نشناختیم، هر کسی با ظرفیتی پای کار آمد، تفکر بسیجی شاید باور خیلی‌ها نباشد.

وی یادآور شد: در شمال غرب کشور ، استان الحمدلله نیروی های پاسدار با تفکر بسیجی یک ریال چشمداشت در بدترین شرایط جوی و سرما آنجا می‌مانند، اگر این فکر امروز در بدنه مدیریتی گنجانده شوند خیلی از چیزها عوض می‌شود.

وی تاکید کرد: اعتقادمان بر این است که امروز بزرگترین راه مقابله با استکبار خدمت به مردم است و اگر مردم راضی شوند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

در انتها نیز از برخی کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران ، آقایان نبی الله اردشیری به دلیل بیشترین مدت سابقه ی بسیجی ، محمد غلامی و مجتبی براری فرمانده و جانشین پایگاه بسیج شهید سلیمانی سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران ، داوود مهدی پورفرمانده پایگاه بسیج روستای الله رودبار شهرستان بابل ، سید کمیل قریشی جانشین پایگاه بسیج خیابان شهبند ساری و ابوالفضل محمدنژاد فرمانده پایگاه شهدای کوی 15 خرداد ساری ، تقدیر به عمل آمد .

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *