اخبار استان 25 اردیبهشت 1403 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

تحقق ۱۰۳درصدی تسهیلات در سفر قبلی رئیس جمهور به مازندران

استاندار مازندران در ارتباط با اقدامات انجام شده در استان مازندران در سفر قبل رئیس جمهور،گفت: ۷۱ درصد مصوبات سفر قبل رئیس محقق شده و ۱۰۳ درصد تسهیلات تحقق پیدا کرده است.

به گزارش طاهر آنلاین، یوسف نوری عصر امروز در جمع خبرنگاران پیش از سفر رئیس جمهور به مازندران، اظهار کرد: مازندران دیار علویان بوده و از تمدن بسیار غنی اسلامی برخوردار است.

وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن استان مازندران،گفت: مردم استان مازندران سخاوتمند بوده و این ریشه در تاریخی دینی این دیار دارد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه اگر نتوانیم نقد پذیر باشیم دچار مشکل می‌شویم، افزود: از ظرفیت رسانه‌ها برای توسعه استان مازندران استفاده می‌کنم.

وی اضافه کرد: امروز رسانه‌ها در دنیا به عنوان مشاور در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند و ما هم به عنوان مشاور از ظرفیت رسانه‌ها استفاده می‌کنم و این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خویش قرار می‌دهم.

نوری یادآور شد: رسالت فعالان رسانه‌ای بسیار سخت است و ارتباط با فعالان رسانه‌ای یکی از دغدغه‌های جدی بنده بوده و امروز یکی از بهترین جلسات را در استان مازندران داشته‌ام.

وی خاطر نشان کرد: برای تقویت ارتباط موانعی وجود دارد که انتظار داریم با همدیگر حل کنیم، دیوان سالاری اداری ممکن است یک مانع جدی باشد و باید این موضوع حل و فصل شود.

استاندار مازندران اضافه کرد: برای تقویت ارتباط نیاز به ساز و کاری داریم از انتقادات استقبال می‌کنم در تقویت ارتباط با رسانه‌ها نیاز به جلسات فصلی داریم و این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی با اعلام اینکه در حوزه گردشگری تخصص دارم،گفت: در مازندران با توجه به اینکه گردشگری انبوه است باید راهکار مناسبی ارائه دهیم در اقتصاد دانش محور در بخش گردشگری نیاز به پیوست فرهنگی داریم و یک پروژه با دانشگاه نوشیروانی بابل در این زمینه قرار است عملیاتی شود.

نوری در ارتباط با حمایت انجام شده از کارخانه چوب و کاغذ مازندران در زمان وزارتخانه،گفت: تولید این مجموعه از چهار هزار و ۷۰۰ تن به بیش از ۴۶ هزار تن رسیده و بیش از ۱۲۵ نفر نیرو به این مجموعه اضافه شده است.

استاندار مازندران با اشاره به مشکلاتی که در زمینه زباله وجود دارد، افزود: این مباحث از سوی تیم رئیس جمهور مورد رسیدگی قرار گرفته و بررسی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه تراز درآمد تامین اجتماعی استان مازندران منفی است،افزود: به این دلیل که صنایع بزرگ در استان مازندران فعال نیست.

نوری در ارتباط با اقدامات انجام شده در استان مازندران در سفر قبل رئیس جمهور،گفت: ۷۱ درصد مصوبات سفر قبل رئیس محقق شده و ۱۰۳ درصد تسهیلات تحقق پیدا کرده است./فارس

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *