اجتماعی 08 دی 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تجلیل از ۷۰ منتخب جشنواره زکات با هدف ترویج زکات صورت گرفت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران گفت: این جشنواره با هدف ترویج زکات به ویژه در مدارس برگزار شد که در مجموع ۱۴۵۵ اثر به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری توسط ۲۵ داور از ۷۰ منتخب تجلیل بعمل آمد.

به گزارش طاهر آنلاین، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه در اختتامیه جشنواره علمی هنری زکات که در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد، در این مراسم با اشاره به آغاز مقدمات برگزاری جشنواره از آبان‌ماه امسال، گفت: این جشنواره با هدف ترویج زکات به ویژه در مدارس برگزار شد که در مجموع ۱۴۵۵ اثر به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری توسط ۲۵ داور از ۷۰ منتخب تجلیل بعمل می آید.

وی افزود: زکات یک واژه غریبی است و نباید بگذاریم مظلوم بماند و برگزاری چنین جشنواره‌هایی به نهادینه کردن این فریضه الهی کمک خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران، خاطرنشان کرد: ۱۴ استان اثر به دبیرخانه ارسال شد و مشارکت کلیه گروه‌های هدف اعم از کودکان، بزرگسالان و اهالی رسانه بسیار مطلوب بود.

عالیشاه گفت: نخستین روستای گردشگری زکات استان در روستای اتو سوادکوه معرفی شد.

وی ادامه داد: در کنار این جشنواره رزمایش مومنانه برگزار شد و بسته‌های معیشتی، جهیزیه عروس و اقلام و کالاهای ضروری در میان گروه‌های هدف توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران اعلام کرد: در نه ماهه امسال ۹۶ میلیارد تومان در استان مازندران، زکات جمع آوری شد و در سطح استان میان نیازمندان توزیع شد.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *