اخبار استان 27 اردیبهشت 1403 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ساری ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش طاهر آنلاین، فاطمه میرمحمدی مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ساری طی صدور پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت، متن این پیام به شرح زیر است:

در حال حاضر در دوره ای هستیم که همگان آن را عصر ارتباطات، دانش و دانایی می نامند که با توجه به گسترش روز افزون ارتباطات در محیط مجازی و ظهور رسانه های اجتماعی نقش روابط عمومی ها بیش از پیش مهم گشته و به مثابه قلب تپنده و آینه تمام نمای یک سازمان به شمار می رود.

۲۷ اردیبهشت ماه هرساله فرصتی است تا یادی کنیم از نقش حیاتی و غیرقابل انکار روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و چهارمین شغل پراسترس در رنکینک جهانی
این روز بزرگ را به فعالان بی ادعا و سخت کوش این عرصه و به افرادی که با قلب های بزرگ، اراده های پولادین، پاهای مستحکم و قوی در اتاق حساس شیشه ای و در جایگاه مقدس روابط عمومی مشغول به کار هستند خداقوت و تبریک می گویم.

جا دارد بصورت ویژه ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه محضر ارزشمند مدیرکل، معاون و همکاران گرامی روابط عمومی دفتر روابط عمومی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، تمامی همکاران ساعی، زحمتکش و بی ادعا روابط عمومی ادارات کل منابع طبیعی کشور و همکاران گرامی ام در روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی ساری و ۱۱ شهرستان تابعه و اصحاب رسانه تبریک عرض نمایم.

امیدوارم همگی بتوانیم به رسالت اصلی و جایگاه واقعی روابط عمومی دست پیدا کنیم. انشااله در تمامی امورات زندگی سلامت و موفق و سربلند باشید.

با احترام خدمت تک تک شما بزرگواران میرمحمدی- مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ساری

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *