اخبار استان 21 شهریور 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

بیش از 3 هزار تن برنج پرمحصول در مازندران خریداری شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: تاکنون مقدار 3041 تن برنج ندا و شیرودی تولید سال 1401 پس از ارزیابی توسط کارشناسان خبره محلی و کارشناسان مرکز تحقیقات برنج خریداری شد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، عباسعلی وفائی نژاد طی گفتگویی اظهار کرد: در راستای سیاستهای حمایتی دولت از تولید محصولات کشاورزی و رونق بخشی به بازار برنج، بیش از 3 هزار تن برنج پرمحصول از مراکز طرف قرارداد تحویل گرفته شد.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح خرید برنج پرمحصول سال گذشته در استان مازندران، تاکنون قرارداد تحویل بیش از 16 هزار تن برنج ندا، شیرودی و فجر در بسته بندی های 10 کیلویی با 28 مرکز شامل شالیکوبی ها و تعاونی روستایی استان منعقد گردید.

وفائی نژاد افزود: با پیگیری های به عمل آمده تاکنون 66 میلیارد و 450 میلیون تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با اشاره به استقبال برنج کاران مازندران از اجرای این طرح در استان و راه انداری دومین مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در شهرستان بابل اعلام کرد: طرح خرید برنج سال گذشته تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

این مسئول در خصوص خرید برنج تولید شده در سال 1402 نیز اظهار داشت: در صورت ابلاغ دستورالعمل جدید برای خرید برنج تولیدی سالجاری، این اداره کل آمادگی لازم برای اجرای آن و راه اندازی مراکز خرید در دیگر شهرستان ها را دارد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *