اخبار استان 04 تیر 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بهره‌برداری از ۱۷۸ پروژه در رزمایش شهید جمهور و شهدای خدمت

همزمان با آئین اختتامیه رزمایش سراسري شهید جمهور و شهدای راه خدمت ۴۰۰ عنوان برنامه اجرا و ۱۷۸ پروژه به ارزش۱۶۰۰ میلیارد تومان نیز به بهره برداری رسید.

به گزارش طاهر آنلاین، آئین اختتامیه رزمایش سراسري شهید جمهور و شهدای راه خدمت با حضور سردار سليماني “رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور” ، دکتر نوری ” استاندار مازندران ” ، سردار مسلمی “فرمانده سپاه کربلا” و دکتر قنادزاده ” مسئول سازمان بسیج عمران و معماری کشور” در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

در طی این رزمایش که به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا و با همراهی و مشارکت ۱۲۰۰ مهندس و ۲۶۰ دستگاه اجرایی فني و خدمت رسان استان برگزار شد، ۴۰۰ عنوان برنامه اجرا و ۱۷۸ پروژه به ارزش۱۶۰۰ میلیارد تومان نیز به بهره برداری رسید.

در پایان این آئین ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاري مشترک بین سپاه کربلا و شرکت مخابرات استان مازندران در راستای عملیات اجرای شبکه فیبر نوری به طول هزار کیلومتر در سطح استان ، از خانواده های معظم شهدای جامعه مهندسی ، مدیران شاخص دستگاه های اجرایی و مهندسین برتر تجلیل و قدرداني به عمل آمد.

همچنین سردار سليماني “رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور” از پروژه آبرساني مجتمع عایواک استان مازندران بازدید کرد.

این پروژه به همت سازمان بسیج سازندگي سپاه کربلا در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام به طول ۸ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی در حال اجرا بوده که تا به حال بیش از ۴ کیلومتر مراحل احداث و لوله گذاری آن به پایان رسیده که با اتمام کامل آن مشکلات آبی ۵۰ روستای کم برخوردار استان مازندران رفع خواهد شد.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *