اجتماعی 01 اسفند 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

بهره‌برداری از سایت همراه اول بابل با اعتبار 50 میلیارد ریالی

از سایت همراه اول نوعلم شهرستان بابل با ارزشی به اعتبار 50 میلیارد ریال با حضور سرهنگ نوری " مسوول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا " بهره برداری به عمل آمد.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از خبرگزاری بسیج مازندران؛ در قالب رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری از سایت همراه اول نوعلم شهرستان بابل با ارزشی به اعتبار 50 میلیارد ریال با حضور سرهنگ نوری ” مسوول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا ” بهره برداری به عمل آمد.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه بیست سازمان قشری در جمع های مختلف نخبگانی داریم، افزود:بعد از پایان جنگ با فرمان حضرت امام بسیج دانشجویی و طلبه بعنوان اولین قشرهای بسیج اقشاری و متخصصین تشکیل شد و در این چند سال توسعه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: از جمله بسیج اقشاری بسیج اساتید،بسیج روحانیون، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش اموزی، بسیج دانشجویی هستند و در بخش مهندسین، بسیج عمران و معماری، بسیج صنعت و معدن و بسیج کشاورزی داریم که در کنار دستگاه ها و به عنوان کمک کار دستگاه ها انجام وظیفه میکنند.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا گفت: هدف ما در کلیت نقش افرینی در دو قسم می باشد. امید افرینی و الگو سازی.

وی ادامه داد: بسیج بعنوان یک نهاد انقلابی، در خدمت نظام و انقلاب است و مدام می بایست عنصرامید را در همه جوامعی که کار میکند و در جامعه هدف خویش پمپاژ کند زیرا دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و مسئولین می باشد.

وی گفت: زحمات و خدماتی که شما عزیزان در مجموعه های مختلف مثل مخابرات به مردم ارائه میدهید باعث ایجاد امید در مردم می شود.

سرهنگ نوری درخصوص الگوسازی بسیج گفت: شاید بعضی از کارها را بعنوان رزمایش یا بعنوان نمادین برگزار کنیم و این بیشتر بعنوان الگو است که مجموعه های دیگر هم از این روش و منش کاری بهره بگیرند.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *