اجتماعی 01 آبان 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بسته خبری پلیس مازندران| از کشف آرد خارج از شبکه توزیع تا دستگیری سارق منزل

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 5 تن آرد خارج از شبکه توزیع پس از توقیف خودروی ایسوزو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش طاهر آنلاین، سرهنگ “شهرام باقری گلوردی ” در تشریح این خبر بیان داشت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی، در حین گشت زنی در محور مواصلاتی به یکدستگاه خودرو ایسوزو حامل آرد مشکوک و با هماهنگی با مقام قضائی، خودرو متوقف کردند .

وی با اشاره به کشف 5 تن آرد قاچاق خارج از شبکه توزیع در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی، افزود:کارشناسان ارزش آردهای کشف شده را بالغ بر 500 میلیون ریال برآورد کردند.

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و خودروی توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیسی یک عامل غیر مجاز تهیه و توزیع آرد گندم دستگیر شد.

سرهنگ باقری در پایان تاکید کرد: نيروي انتظامي مبارزه با قاچاق کالا را در اولويت هاي کاري خود قرار داده و با اجراي طرح هاي مختلف در این راستا در برخورد جدی با پدیده قاچاق از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

کشف خودروهای سرقتی در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 6 دستگاه خودروی سرقتی و دستگیر 4 سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”محمود حسین زاده” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبر سرقت 6 دستگاه خودرو در طول سه روز درسطح شهرستان محمودآباد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 11 این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش مستمر و بی وقفه موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی 1 خودرو را در اطراف شهر روئیت و متوقف کنند، افزود: در همین رابطه 4 نفر سارق نیز دستگیرو5دستگاه خودروی سرقتی کشف که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد در پایان خاطر نشان کرد: برخورد با مجرمان و سارقان، به صورت مستمر و قاطعانه در دستور کار پليس قرار دارد و انتظار ما از مردم عزیز این است که در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگيري سارقان منزل در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيري 3 سارق منزل با 10 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “حسن عنایتی گنجی ” گفت: پس از وقوع سرقت هاي متعدد منزل در سطح شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران با تلاش شبانه روزي و بکار گيري گشت هاي نامحسوس موفق به شناسایی3سارق در این ارتباط شدند.

سرهنگ عنایتی گنجی در ادامه اظهار داشت: در عملياتي غافلگيرانه متهمان دستگیر شدند و در بازجويي هاي به عمل آمده به 10 فقره سرقت در محدوده این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، در پایان با بیان معرفی متهمان به مرجع قضایی و با تاکید بر رعايت هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *