اجتماعی 28 آبان 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بسته خبری پلیس مازندران| از دستگیری شعارنویسان تا کشف چوب قاچاق

سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری 4 عامل تحریک جامعه که با دریافت چندین دلار اقدام به شعارنویسی می کردند، در شهرستان بابلسر خبر داد . 

به گزارش طاهرآنلاین و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید جعفر ساداتی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شعار نویسی ها و تحریک افکار عمومی در استان توسط افرادی فریب خورده، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی سطح استان قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران انتظامی شهرستان بابلسر موفق به شناسایی و دستگیری 4 نفر از عاملان شعارنویسی در آن شهرستان شدند.

سرهنگ ساداتی، افزود: این افراد که با مقاصد تحریک افکار عمومی و برهم زدن امنیت عمومی در آن شهرستان فعالیت می کردند به شعار نویسی، با هدایت لیدرهای اغتشاشات در آن شهرستان اعتراف کردند.

ساداتی از کشف 300 دلار از متهمان در حین دستگیری آنان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

*سارق مرکبات در دام پلیس میاندورود

سرهنگ شهرام باقری سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری سارق مزارع و باغات کشاورزی با 7 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “شهرام باقری” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد اماکن خصوصی در سطح شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود ، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی و در حال انتقال 1 تن پرتغال سرقتی با خودروی نیسان دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ باقری در خاتمه از شهروندان خواست: با توجه به فصل برداشت مرکبات ،آموزش هاي همگاني پليس در حوزه پيشگيري از سرقت توجه ويژه داشته و آنها را کاربردی کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا فعالیت مجرمانه موضوع را سریعاً از طریق سامانه 110 مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

*دستگیری 2 سوداگرمرگ در گلوگاه

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف 3 کیلوگرم موادمخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ “محمود کلوانی” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با یک خودرو اقدام به حمل موادمخدر از استان گلستان و توزیع آن در سطح وسیعی در این شهرستان می کنند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهمان را در حین ورود به این شهرستان شناسائی و در عملیاتی ضربتی ضمن توقیف خودروی متهمان آنان را دستگیر کردند .

سرهنگ کلوانی از دستگیری 2 سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از خودروی این عانلان افیونی 2 کیلو و 900 گرم موادمخدر از نوع حشیش ، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه متهمان پس از انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند نخواهد داد .

کلوانی در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

*كشف4 تن چوب قاچاق در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا،از توقيف 4 خودروی سواری و کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ”قاسم عزیزی”درتشريح اين خبر،گفت: به منظور حفظ منابع طبیعی طرح مبارزه با قاچاق فراوده های جنگلی در دستور کار ماموران پاسگاه های پی رجه، استخر پشت و زارم رود این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت های هدفمند در حوزه استفاظی خود موفق به شناسایی 4 قاچاقچی چوب در سطح این شهرستان شدند.

وی، تصریح کرد: در اقدامی عملیاتی که به مدت 24 ساعت به اجرا در آمد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *