اخبار استان 12 آذر 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری نشست مشترک مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مازندران

نشست مشترک مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز مازندران با حضور معاونین و کارشناسان حوزه رسانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی مازندران این نشست صبح امروز 12 آذر ماه سال جاری در ادامه نشست های قبلی و در راستای ایجاد زمینه های همکاری و برنامه ریزی مستمر و نزدیک تر بین دو دستگاه در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام شریف تبار ضمن تقدیر از همکاری و نگاه صدا و سیما به مجموعه فعالیت های فرهنگی و قرآنی در استان ، به آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در ایجاد زمینه های بیشتر همکاری با استفاده از ظرفیت های مردمی تاکید کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران ، فصل جدید ارتباطات و تعاملات بین سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیما را خوب ارزیابی کرد و افزود : با توجه به شعار نشر خوبی ها ، شعاری که امسال توسط سازمان تبلیغات اسلامی نامگذاری و در استانها در حال محقق شدن است ، الگوسازی ظرفیت های مردمی می تواند در تحقق این شعار موثر واقع شود.

این مسئول فرهنگی استان مازندران با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص جهاد امیدآفرینی ، خاطرنشان کرد : نشرخوبی ها در راستای جهاد امیدآفرینی است و ظرفیت های مردمی از جمله مساجد ، هیئات مذهبی ، کانون های فرهنگی و تبلیغی ، موسسات و مراکز قرآنی و مجموعه های بانوانی سطح استان سرمایه های اجتماعی مردمی هستند که در میدان های مختلف توانستند این شعار را محقق سازند و همچنان این نهضت نشر خوبی ها ادامه دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به مجامع بانوان و تبلیغی که در راستای تقویت پیوند های اجتماعی فعال هستند اشاره کرد و بیان داشت : فرصت فاطمیه با تکیه بر خط محتوایی معجزه مادری و همچنین شعار مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم ها به دنبال تبیین گفتمان الگوی سوم زن مسلمان که در واقع بیانگر شعار نه شرقی و نه غربی است و اینکه زنان نه در حاشیه بلکه در میدان ، پشتیبان حقیقی خانواده ، نقش همسری و مادری و همچنین عرصه های اجتماعی و سیاسی اثر گزار هستند.

حج الاسلام شریف تبار به برخی از عناوین فعالیت های سازمان تبلیغات اشاره و تاکید کرد: مهرواره بانور با هدف شناسایی فعالیت های بانوانی موثر در سطح محلات و مناطق مختلف شهری و روستایی با رویکرد جهاد امیدآفرینی و نشر خوبی ها با ثبت بیش از 2200 مسئله در استان نشان از اهمیت نقش بانوان و میزان اثرفعالیت آنان دارد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست هادی ابراهیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران با تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی و قرآنی افزود : استفاده از ظرفیت های مردمی و تشکلهای دینی و قرآنی در کم شدن آسیب ها و ایجاد ظرفیت های رسانه ای از اهداف صدا و سیما به شمار می آید و در این مسیر همکاری بین این دو دستگاه نسبت به قبل بیشتر خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت های حوزه بانوان سازمان تبلیغعات اسلامی و رویکرد جدید سازمان به این مسئله بر برگزاری نشست های تخصصی و کارشناسی مستمر تاکید کرد .

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *