اخبار استان 11 مهر 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برترین‌های بدمینتون در المپیاد استعدادهای برتر ورزش تجلیل شدند

با حضور دکتر رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حسین دلیری معاون امور ورزش، مهدی امیرفخریان رئیس هیات بدمینتون، عباد دلیری رئیس ورزش و جوانان ساری، مسئولان هیات بدمینتون، مربیان و ورزشکاران آئین تجلیل از برترین های بدمینتون در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، دکتر رجبی در این مراسم با تمجید از اقدامات فرهنگی و عملکرد قابل توجه هیات بدمینتون گفت: اگر هدفگذاری صحیح باشد و به اندازه هدف تلاش کنیم، حتما نتیجه خوبی خواهد داشت و ورزشکاران ما باید قهرمانی المپیک را هدف گذاری کنند تا به اهداف برسند.

وی خواستار توجه ویژه به ظرفیت عظیم دانش اموزان در حوزه ورزش شد و افزود; ورزش روستاها نیز پتانسیل بالایی دارد و همگانی کردن بدمینتون می تواند موجب رشد و توسعه همه جانبه این ورزش شود.

رجبی در ادامه تاکید کرد; این رشته ورزشی برای ما مهم است و تربیت قهرمان مسلمان ملی باید در دستور کار هیات ها و همه مسئولان حوزه ورزش باشد.

لازم به ذکر است; در این مراسم از ورزشکاران و مربیان افتخارآفرین المپیاد استعدادهای برتر تجلیل بعمل امد و ورزشکاران در پایان مراسم با حضور در یادمان شهید گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *