اجتماعی 11 خرداد 1403 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازدید استاندار مازندران از مجتمع آبرسانی تنکابن، عباس‌آباد و سد رامسر

استاندار مازندران به همراه معاون عمرانی و مدیران استانداری، از مجتمع آبرسانی تنکابن، عباس آباد و رامسر و همچنین عملیات برداشت آب شرب از لایه بالایی سدمیجران در رامسر بازدید کرد.

به گزارش طاهر آنلاین، مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در این بازدید گفت: این مجتمع شامل احداث مخزن ذخیره ۵ هزار متر مکعبی، اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال به قطر ۱۰۰۰ میلی متر با پیش بینی۲۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار می باشد که توسط آب منطقه ای درحال اجراست.

بهزاد برارزاده به طرح جامع آبرسانی و تقسیم بندی استان به ۹ زون از شرق تا غرب مازندران اشاره و تصریح کرد: تدابیر لازم برای رفع کمبود آب در برخی از مناطق استان اندیشیده شد.

وی با بیان اینکه آب شرب شهرستان تنکابن از طریق ۴۵ حلقه چاه با آبدهی ۷۵۰ لیتر در ثانیه تامین می شود افزود:هم اکنون ۱۶ طرح آبرسانی با اعتبار ۵۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان در حال اجرا می باشد.

برارزاده در خصوص اجرای طرح فاضلاب در این شهر اظهار داشت: طرح فاضلاب شهر تنکابن یکی از طرحهای برخوردار از تسهیلات بانک توسعه اسلامی است که تا کنون ۲۹ کیلومتر شبکه انتقال فاضلاب اجرا و در مرحله تملک دو قطعه زمین برای احداث ایستگاه پمپاژ و نیز تملک زمین جهت ساخت تصفیه خانه هستیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران همچنین در بازدید استاندار از عملیات برداشت آب شرب از لایه بالایی سد میجران در رامسر گفت: در حال حاضر این سد با ۴۰۰ لیتر در ثانیه آب شرب ساکنان شهرهای رامسر، کتالم و ساداتشهر را تامین می کند.

مهندس برارزاده ادامه داد: طرح برداشت آب شرب از لایه بالایی این سد با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست که در این دیدار با توجه به ضرورت تامین آب شرب به ویژه در ایام تابستان، استاندار بر تسریع در اجرایی نمودن این طرح تاکید کرد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *