اجتماعی 11 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

انسداد مقطعی محور هراز / کشف موتور سنگین‌های قاچاق در ساری 

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد مقطعی محور هراز از ساعت 22 تا ساعت 6 صبح سه شنبه 14 اردیبهشت ماه خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “یدالله جهان تاب” در تشریح این خبر، گفت: به منظور تعمیرسیستم های روشنایی محور هراز حد فاصل تونل سد تا امام زاده هاشم ، این محور از ساعت 22 شب تا 6 صبح روز بعد روز های دوشنبه و سه شنبه 12 و 13 اردیبهشت ماه مسدود است.

رئیس پلیس راه استان مازندران خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند می توانند از محور های جایگزین کندوان و  فیروزکوه تردد کنند .

سرهنگ جهان تاب در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

*کشف موتور سنگین های قاچاق در ساری

سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف دو دستگاه موتور سنگین قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد

سرهنگ “عبدالله حسن زاده” درباره این خبر گفت: در راستای برخورد با مزاحمان خیابانی، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح برخورد با موتور سنگین های متخلف در شهرستان ساری به مرحله اجرا درآمد.

وی، افزود: ماموران انتظامی یگان امداد در اقدامی عملیاتی موفق شدند دو دستگاه موتور سنگین قاچاق فاقد مدارک را توقیف و راکبان آن را دستگیر کنند.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *