اجتماعی 19 خرداد 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

انجام ۴۸۴ عملیات اطفای حریق و امداد توسط آتش‌نشانی ساری

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: در دو ماه گذشته و در پی تماس شهروندان با شماره ۱۲۵، تعداد 484 مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات توسط آتش‌نشانی ساری انجام شد.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، علی دومیرکلایی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: واحد عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در فروردین و اردیبهشت، 484 تماس از سوی شهروندان دریافت کرد.

وی افزود: از این تعداد، 190 مورد عملیات اطفای حریق و 294 مورد عملیات امداد و نجات بود، در حین این عملیات 137 نفر نجات‌یافته و 73 نفر مصدوم شده بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: از تعداد مأموریت‌های انجام‌شده، 47 عملیات خارج از شهر و 437 عملیات مربوط به داخل شهر ساری بوده است.

دومیرکلایی ادامه داد: همچنین در این مدت 28 مورد بازدید ایمنی توسط کارشناسان آتش‌نشانی صورت گرفته که 5 مورد مربوط به ادارات، سازمان‌ها و کارخانه‌ها، 10 مورد از واحدهای تجاری و 324 مورد از واحدهای مسکونی بوده است.

وی یادآور شد: بر اساس اعلام نظر کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری، اغلب حوادث ناگوار در اثر یک بی‌احتیاطی کوچک ایجادشده که با رعایت اصول ایمنی، قابل‌پیشگیری است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری اعلام کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده حادثه ضمن حفظ خونسردی، با شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس حاصل نمایند.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *