اخبار استان 09 فروردین 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

امضای تفاهم‌نامه شرکت آبفا مازندران با بانک صادرات

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری شرکت آب وفاضلاب مازندران گفت: به منظور بهره مندی از ظرفیت بند (ز) تبصره ۴ قانون بودجه ۱۴۰۱ تفاهم نامه اعطای تسهیلات به میزان ۳۰۰۰ میلیارد ریال بین این شرکت و بانک صادرات کشور مبادله شد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، احمد رنجبر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پس از أخذ مجوز اولیه از سازمان برنامه و بودجه کشور برای طرح‌های فاضلاب ساری، بابل و نوشهر و چالوس و معرفی این طرحها به بانک صادرات با پیگیری و حمایتهای مسئولان کشوری و استانی، تفاهم نامه اعطای تسهیلات به میزان ۳۰۰۰ میلیارد ریال بین شرکت آب و فاضلاب مازندران و بانک صادرات کشور مبادله و ضمن بارگذاری در سامانه تضامین دولت، مستندات با امضای وزیر نیرو جهت صدور تضمین به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال و پس از تأیید دفتر عمران شهری در اسفند ماه ۱۴۰۱ در سامانه سازمان ثبت شد.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است پس از انجام تضمین از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت این تسهیلات تا پایان سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

رنجبر ادامه داد: شرکت آبفامازندران طی سالجاری پیگیری استفاده از تسهیلات به مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرحهای فاضلاب در شهرهای مذکور از بانک های رفاه و ملی (که مستندات آن تحویل این بانکها داده شده) را در دستورکار خود قرار داده است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *